سامسونگ از ربات جاروبرقی Bespoke Jet Bot Combo مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد

سامسونگ نسل جدید ربات جاروبرقی خود را با نام Bespoke Jet Bot Combo رونمایی کرد. این دستگاه هفته آینده در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشته خواهد شد. سامسونگ می گوید که ربات جاروبرقی جدیدش با کمک هوش مصنوعی و اتصال هوشمند، تجربه تمیز کردن آسان تری را به کاربران ارائه می دهد.

Combo Jet Bot سفارشی سامسونگ دارای هوش مصنوعی است و به حداقل مداخله کاربر نیاز دارد

Combo جت بات سفارشی مانند بسیاری از لوازم خانگی و دستگاه های هوشمند جدیدتر سامسونگ از هوش مصنوعی پشتیبانی می کند.

سامسونگ تشخیص اشیاء AI را با Bespoke Jet Bot AI+ معرفی کرد و این ویژگی با Combo Bespoke Jet Bot ارتقا یافته است.

این دستگاه از یک حسگر سه بعدی برای اسکن انواع مختلف اشیاء استفاده می کند و تلاش های تمیز کردن را بر اساس آن اعمال می کند. می تواند فضاها و لکه ها را تشخیص دهد. می تواند مناطق نقشه برداری شده را شناسایی و دسته بندی کند و به طور خودکار مناطق ممنوعه مانند حمام یا ورودی را توصیه کند.

هنگامی که لکه ای را تشخیص داد، به محل اتصال خود برمی گردد تا پدهای پاک کن را گرم کند و سپس به محل برمی گردد تا حتی لکه های سخت را با استفاده از بخار با دمای بالا، آب و پدهای شستشوی گرم شده با سرعت 170 دور در دقیقه (چرخش در دقیقه) پاک کند. ). این امر نیاز به مداخله کاربر را کاهش می دهد و فرآیند تمیز کردن را خودکار و آسان می کند. حتی می تواند نوع کفپوش را در هر اتاق تشخیص دهد و از تنظیمات مختلف متناسب با فرآیند تمیز کردن آن کفپوش خاص استفاده کند. حتی از خیس شدن و لکه‌گرفتن فرش‌ها توسط پدهای تمیزکننده کثیف با بلند کردن لنت‌ها یا رها کردن آن‌ها در محل اتصال خود جلوگیری می‌کند.

با استفاده از یک فرآیند سه مرحله‌ای که شامل شستشوی خودکار، تمیز کردن با بخار و خشک کردن خودکار (با استفاده از هوای گرم) می‌شود، پدهای موپ را می‌شوید. این از لکه ماندن لنت ها جلوگیری می کند و بخار از ایجاد بو جلوگیری می کند.

انتظار می رود سامسونگ تا آغاز نمایشگاه CES 2024 از لوازم خانگی بیشتری با هوش مصنوعی رونمایی کند.

Moohyung Lee، EVP و رئیس تیم تجربه مشتری سامسونگ DX، گفت: “من بسیار هیجان‌زده هستم که سری جاروبرقی‌های خلاقانه خود را برای سال 2024 معرفی کنم، Combo Jet Bot Bespoke، که از آخرین فناوری هوش مصنوعی ما برای بهبود معنی‌دار قابلیت استفاده آن استفاده می‌کند. پاک کننده ربات جدید با تمیز کردن قدرتمند به عنوان پایه، تجربه تمیز کردن مصرف کننده را از طریق ویژگی های نوآورانه به جلو می برد. ما معتقدیم که تمیز کردن را برای مشتریان ما لذت بخش تر می کند.”

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.