بررسی لپ تاپ اچ پی Envy Move: یک AIO که کامپیوتر رومیزی را دوباره تعریف می‌کند

رایانه های شخصی All-in-One (AIO) زیادی در بازار وجود دارد، اما HP Envy Move یک افزودنی جدید و منحصر به فرد است. این AIO آزمایشی از HP کاملاً خاص است زیرا قرار است قابل حمل باشد. دارای یک باتری داخلی، یک درگاه HDMI برای استفاده به عنوان مانیتور، یک دسته در قسمت بالایی برای حمل آن و حتی یک نقطه در پشت برای قرار دادن صفحه کلید موجود است.

HP Envy Move از نظر طراحی و مفهوم فوق‌العاده است، حتی اگر من هنوز با آن مشکل داشتم، مانند استفاده از لوازم جانبی صفحه کلید و نبود پورت. با این حال، اگر به یک کامپیوتر رومیزی قابل حمل منحصر به فرد برای خانه خود نیاز دارید و می خواهید این گزینه را با خود به دفتر ببرید، HP Envy Move این کار را انجام می دهد و ارزش آن را به عنوان یک رایانه شخصی کار از خانه دارد.

HP Envy Move یکی از منحصربفردترین AIOهای ویندوزی است که می توانید خریداری کنید. این دستگاه به گونه ای طراحی شده که قابل حمل باشد، دارای دسته داخلی در بالا، پایه های بازشو و باتری یکپارچه است. همچنین دارای لوازم جانبی کیبورد بسیار زیبا و دارای پورت HDMI است که به این معنی است که می توانید از آن به عنوان مانیتور استفاده کنید.

مشخصات کامپیوتر یکپارچه اچ پی Envy Move

  • CPU

نسل سیزدهم اینتل Core i5-1335U

  • گرافیک

گرافیک Intel Iris Xe

  • حافظه

رم 16 گیگابایت LPDDR5-4800 مگاهرتز

  • ذخیره سازی

تا 1 ترابایت PCIe NVMe SSD

  • پورت ها

یک عدد USB-A، یک عدد USB-C، یک عدد HDMI 1.4 اینچی

  • شکاف های توسعه

2 M.2 (1 برای SSD، 1 برای WLAN)

  • نمایش دادن

صفحه نمایش لمسی 23.8 اینچی QHD (2560×1440).

  • سیستم عامل

ویندوز 11 صفحه اصلی

  • مورد

شاسی پلاستیکی سفید پوسته ای با طرح لکه دار و الگوی بافت

  • بعد، ابعاد، اندازه

21.74×5.85×14.43 اینچ

  • وزن

9.04 پوند

شبکه سازی

Realtek Wi-Fi 6E و Bluetooth 5.3

  • PSU

شارژر بشکه ای 90 واتی

  • دوربین

دوربین حریم خصوصی HP Wide Vision 5MP

طراحی؛ قابل حمل و منحصر به فرد

نکته برجسته HP Envy Move و بزرگترین دلیل برای خرید آن طراحی است. این یکی از معدود رایانه‌های رومیزی واقعی «قابل حمل» است که می‌توانید در حال حاضر بخرید، به لطف باتری داخلی که به شما کمک می‌کند آن را از دیوار جدا کنید. و بله، با وزنی معادل 9 پوند، نامیدن من به این “قابل حمل” ممکن است طولانی به نظر برسد، اما چندین عنصر طراحی باعث شد تا این کامپیوتر در خانه من حرکت کند.

لپ تاپ HP Envy Move دستگاه کاملاً متفاوتی است. این مجصول عمدتا از پلاستیک ساخته شده است – و پلاستیکی با ظاهر منحصر به فرد، برای بوت کردن.

این رنگ به رنگی است که HP آن را “سفید پوسته” می نامد، با نقاط خالدار گهگاهی که در بالا و کناره ها پراکنده شده اند. این من را به یاد آنچه ایسر در خط Aspire Vero خود می کند می اندازد.

پلاستیک به پایین نگه داشتن وزن کمک می کند، اما قابلیت حمل بیشتر توسط دستگیره در بالای شاسی، با بند چرمی که برداشتن و حمل آن را آسان تر می کند، بهبود می یابد. دسته به صورت مغناطیسی در پشت شاسی نیز می‌چسبد، بنابراین وقتی از آن استفاده نمی‌کنید آویزان نمی‌شود.

دیگر ویژگی های طراحی زیبا که به این قابلیت حمل کمک می کند، پایه ها در پایین و جیب در پشت هستند. اگر Envy Move را روی یک سطح صاف قرار دهید، دو پا به طور خودکار به سمت بیرون می‌چرخند تا جایی برای استراحت دادن به آن در اختیار شما قرار دهد.

همچنین می توانید صفحه کلید را در جیب پارچه ای در پشت قرار دهید و در صورت نیاز آن را بگیرید تا شروع به کار کنید. این به این معنی است که شما می توانید این را به معنای واقعی کلمه هر جایی ببرید.

پاها حتی اجازه می‌دهند صفحه نمایش به سمت عقب متمایل شود (با یک زاویه کوچک) برای مشاهده راحت‌تر.

عنصر طراحی نهایی که در اینجا مورد بحث قرار می گیرد بلندگوهای تنظیم شده B&O است. این بلندگوها بسیار بلند هستند. این اسپیکر دوگانه 5 واتی است.

صفحه کلید؛ نه چندان خوب

عکسی از صفحه کلید همراه با HP Envy Go که صفحه کلید و صفحه کلید را نشان می دهد - چیکاو

HP دارای یک صفحه کلید بلوتوث بی سیم با یک صفحه لمسی یکپارچه است. متأسفانه، به نظر می رسد HP ترجیح می دهد از صفحه لمسی روی رایانه شخصی استفاده کنید.

کیبورد آن بی کیفیت و از پلاستیک ساخته شده است. کلاهک‌ها خیلی نازک به نظر می‌رسند، و اگرچه صفحه‌کلید سفت است و خم نمی‌شود، اما تایپ کردن روی آن چندان لذت‌بخش نیست.

یک صفحه لمسی در کنار کیبورد وجود دارد، اما همچنین وحشتناک است. همچنین احساس نازکی دارد، اما نسبتاً بزرگ است. با این حال، کیفیت لپ‌تاپ ندارد.

پورت ها؛ برای نیازهای من کافی نیست

همانطور که قرار است HP Envy Move قابل حمل باشد، بزرگترین عیب انتخاب پورت است. سمت چپ دارای یک پورت USB-C و یک پورت USB-A به همراه یک نوار لغزنده صدا است. سمت راست دارای یک دکمه پاور، یک دکمه روشنایی صفحه نمایش، یک دکمه برای تعویض ورودی ها، و ورودی HDMI و درگاه شارژ است.

HDMI به شما کمک می کند تا دو برابر کنید و دستگاه های مورد علاقه خود را به صفحه لمسی HP Envy Move متصل کنید.

با این حال، چیزی که من در اینجا دوست دارم HDMI-in است که به شما کمک می کند تا دستگاه های مورد علاقه خود را به صفحه لمسی HP Envy Move متصل کنید.

توجه داشته باشید که در این دستگاه جک هدفون وجود ندارد، بنابراین باید از بلندگوهای بلوتوث یا اسپیکرهای یکپارچه استفاده کنید.

نمایشگر؛ ای کاش پیکسل های بیشتری داشت

HP Envy Move دارای صفحه نمایش لمسی 23.8 اینچی با رزولوشن 2560×1400 و نسبت تصویر 16:9 است. برای اکثر مردم، این وضوح برای بهره وری اولیه خوب است. من به راحتی پنجره های مورد علاقه ام را کنار هم قرار دادم و کارهای زیادی انجام دادم، اما با استفاده از یک مانیتور بزرگ 32 اینچی 4K، ای کاش وضوح بالاتر یا نسبت تصویر بلندتر بود. وقتی صورتم را به صفحه نزدیک می‌کردم، گاهی اوقات می‌توانستم پیکسل‌های عکس‌ها را ببینم. متن نیز به طور مداوم تیز نبود.

به طور کلی، برای مواردی مانند تماشای ویدیوهای YouTube یا کنفرانس ویدیویی، این نمایشگر کافی است. م

بالای صفحه نمایش همچنین دارای یک وب کم 5 مگاپیکسلی است که مانند اکثر محصولات HP، فوق العاده است. در تمام تماس‌های ویدیویی‌ام عالی به نظر می‌رسیدم. وب کم حتی از Windows Hello برای ورود ایمن پشتیبانی می کند. و یک نوار لغزنده حریم خصوصی برای مسدود کردن آن در صورت عدم استفاده وجود دارد.

کارایی؛ زیاد به آن را فشار وارد نکنید

HP Envy Move از پردازنده‌های لپ‌تاپ و نه از پردازنده‌های دسکتاپ استفاده می‌کند، بنابراین انتظار بهترین عملکرد را نداشته باشید. این دستگاه به اندازه کافی برای دسکتاپ سریع است، اگر فقط مرور وب، کارهای اداری و کارهای معمولی مانند پخش فیلم را انجام دهید.

آیا باید HP Envy Move را بخرید؟

دلایل خرید:

  • شما یک کامپیوتر رومیزی قابل حمل می خواهید.
  • شما یک AIO با صفحه نمایش لمسی می خواهید.
  • برای استفاده به عنوان نمایشگر، یک AIO با HDMI در داخل می‌خواهید.

شما نباید HP Envy Move را بخرید اگر:

  • شما گردش کار سنگینی دارید.
  • یک گیمر هستید.

به طور کلی، توصیه نکردن HP Envy Move برای کارهای اساسی سخت است. هیچ رایانه AIO دیگری مانند این در حال حاضر وجود ندارد، بنابراین اگر به یک رایانه رومیزی قابل حمل نیاز دارید که بتوان آن را جابجا کرد، مطمئناً باید آن را در نظر بگیرید. طراحی آن بی نظیر است، صفحه نمایش لمسی آن عالی است و حتی می توانید از آن به عنوان مانیتور استفاده کنید. فقط به خاطر داشته باشید که قدرتمندترین دسکتاپ نیست و اگر فعالیت سنگینی دارید، ممکن است کند شود. اما برای اصول اولیه، یک کامپیوتر عالی برای استفاده در خانه است.

جمع بندی

طرفداران

  • طراحی منحصر به فرد که قابلیت حمل را در اولویت قرار می دهد
  • دارای پورت HDMI برای استفاده به عنوان مانیتور
  • بلندگوهای عالی

منفی

  • عملکرد می تواند بهتر باشد
  • لوازم جانبی صفحه کلید با احساس ارزان قیمت
امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.