وان پلاس Buds 3 نوید درایورهای دوگانه و کیفیت صدای پرچمدار را می دهد

 

وان پلاس در 4 ژانویه Buds 3 را در کنار گوشی هوشمند Ace 3 معرفی می کند. طراحی ایرفون TWS در اوایل امسال فاش شد. Buds 3 بسیار شبیه Buds Pro 2 خواهد بود.

پوشیدنی‌های صوتی جدید همچنین ادعا می‌کنند که به لطف درایورهای دوگانه، کیفیت صدای بالاتری را ارائه می‌کنند. وان پلاس حتی نموداری را منتشر کرد که مدعی بود Buds 3 در پنج جنبه کلیدی بسیار بهتر از یک رقیب ناشناس خواهد بود.

ویژگی های OnePlus Buds 3

راه حل طراحی دوگانه بخشی از مجموعه Buds Pro بوده است و اکنون غیرپرو نیز آن را دریافت می کند. همچنین دارای حذف نویز نسل بعدی برای ارائه کیفیت بهتر صدا و تماس خواهد بود. در عین حال، از نظر طراحی، جوانه ها و کیس چیز جدیدی به نظر نمی رسند.

OnePlus Buds 3 تقریباً در کل امتیاز عالی خواهد داشت – 4.7 برای باس، 4.8 برای وضوح، صدا و آواز، و 4.6 برای صدای فضایی. این به طور میانگین 4.74 از 5 است، اما بیاد داشته باشیم که این تست ها در آزمایشگاه OnePlus انجام شده است، و نرخ ها بدون هیچ زمینه معنی داری معنی ندارد.

این شرکت قبلاً رزروهایی را باز کرده است، که اساساً هنگامی که محصول در روز چهارشنبه فرود می‌آید یک اعلان برای همه ارسال می‌کند و در آن زمان است که افراد می‌توانند OnePlus Buds 3 را پیش‌سفارش کنند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.