برنامه Samsung Phone برای ویندوز منتشر شد

سامسونگ اپلیکیشن Samsung Phone را برای دستگاه های خود با سیستم عامل ویندوز منتشر کرده است. این برنامه هنگام جفت شدن با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های Galaxy، ارسال پیامک و تماس با لپ‌تاپ‌های Galaxy Book را آسان‌تر می‌کند. این ویژگی‌های تداومی مانند iPhone-Mac را به تلفن‌های هوشمند گلکسی و لپ‌تاپ‌های Galaxy Book می‌آورد.

برنامه Samsung Phone اکنون در فروشگاه مایکروسافت (از طریق Reddit) برای رایانه‌ها و لپ‌تاپ‌های دارای سیستم‌عامل ویندوز 10 یا ویندوز 11 در دسترس است. البته محدود به لپ‌تاپ‌های خود سامسونگ است و همچنین سری گلکسی بوک 4 که چند روز پیش معرفی شد. در توضیحات برنامه آمده است: دیگر تماس مهمی را از دست ندهید. از شماره تلفن و طرح تلفن همراه تلفن گلکسی خود برای برقراری و دریافت تماس در رایانه شخصی خود استفاده کنید.

برنامه تلفن سامسونگ ویندوز

برنامه تلفن سامسونگ ویندوز - چیکاو

از توضیحات آن، به نظر می‌رسد که به کاربران گوشی‌های هوشمند گلکسی این امکان را می‌دهد تا از همان شماره تلفن خود در لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک خود استفاده کنند. از آنجایی که لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک 4 دارای سیم‌کارت الکترونیکی نیستند، نحوه استفاده از همان شماره تلفن هوشمند مشخص نیست، زیرا ورود به همان حساب سامسونگ باید برای تسهیل تداوم تماس‌ها کافی باشد.

براساس متن اسکرین شات‌ها، به نظر می‌رسد که برنامه اعلان‌های پاپ‌آپ تماس‌ها را هنگام ورود به گوشی هوشمند گلکسی نمایش می‌دهد. کاربران می‌توانند به تماس‌ها پاسخ دهند یا رد کنند و حتی یک پیام سریع از آن پنجره پاپ‌آپ ارسال کنند. طراحی UI شبیه به One UI است که در گوشی های هوشمند و تبلت های گلکسی سامسونگ استفاده می شود.

کاربران از قبل می‌توانند از برنامه Windows Phone Link برای بررسی گزارش تماس‌ها و پیام‌ها از هر تلفن هوشمند اندرویدی در رایانه ویندوزی خود استفاده کنند.

آنها همچنین می توانند هنگامی که تلفن اندرویدی آنها از طریق بلوتوث با رایانه ویندوزی آنها جفت شده است، تماس بگیرند.

شاید برنامه جدید سامسونگ همه چیز را پایدارتر و قابل اعتمادتر کند، اما فقط زمانی می توانیم بررسی کنیم که لپ تاپ سری گلکسی بوک 4 را بررسی کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.