پوستر آنر X50 پرو 5G رسما معرفی و مشخصات کلیدی تایید شد

نکات برجسته

  • آنر X50 پرو 5G توسط یک تیزر رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط این برند تایید شد.
  • پوستر تیزر چندین مشخصات اصلی گوشی هوشمند آینده را تایید می کند.
  • آنر X50 پرو 5G با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ SoC، باتری 5800 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش خمیده 1.5K عرضه می شود.

عرضه آنر X50 Pro 5G توسط این برند تایید شده است. این شرکت یک تیزر پوستر رسمی از گوشی هوشمند آینده منتشر کرد. حدس زده می شود که آنر X50 5G تقریباً همزمان با سری آنر مجیک 6 در چین عرضه شود. قابل ذکر است، آنر قبلاً به طور رسمی تأیید کرده است که سری آنر مجیک 6 در تاریخ 10 ژانویه 2024 در چین به طور رسمی عرضه می شود.

آنر همچنین Magic OS 8.0 را در همین رویداد معرفی خواهد کرد. می توانیم انتظار داشته باشیم که Honor X50 Pro 5G در همان رویداد یا در همان هفته عرضه شود. بیایید نگاهی به پوستر رسمی Honor X50 Pro 5G و مشخصات کلیدی افشا شده توسط این برند بیندازیم.

تیزر رسمی آنر X50 Pro 5G مشخصات کلیدی را تایید کرد

تیزر رسمی آنر X50 Pro 5G مشخصات کلیدی را تایید کرد - چیکاو

همانطور که در تصویر تیزر بالا می بینید، آنر نه تنها مشخصات کلیدی دستگاه سری X آینده را تایید کرد، بلکه طراحی گوشی هوشمند را نیز فاش کرده است.

این پوستر تایید می‌کند که Honor X50 Pro 5G را در دو رنگ سبز و مشکی با رگه های طلایی در اطراف ماژول دوربین دایره‌ای عظیم شامل دو دوربین و یک فلاش LED ارائه می‌کند. به نظر می رسد این گوشی همان فلسفه طراحی آنر X50 با ماژول دوربین دایره ای را دارد. با این حال، Honor گوشی هوشمند X50 را در چهار رنگ ارائه می دهد. سفید، سیاه، آبی و نارنجی.

با توجه به مشخصات، پوستر سه مشخصات اصلی Honor X50 Pro 5G را تایید می کند. این گوشی با تراشه Snapdragon 8+ عرضه خواهد شد، اما پوستر پردازنده دقیقی را نشان نمی دهد.

علاوه بر این، آنر تأیید کرده است که X50 Pro 5G دارای صفحه نمایش خمیده با وضوح 1.5k و گواهی محافظت از چشم است. در نهایت، پوستر تیزر تایید می کند که Honor X50 Pro 5G با باتری 5800 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود و می توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند از شارژ سریع نیز پشتیبانی کند.

در حال حاضر، جزئیات در مورد Honor X50 Pro 5G کمیاب است. در مورد دستگاه های سری Honor X50 که در آینده به میان می آید، اطلاعات یا شایعات زیادی منتشر نشده است.

با این حال، اخیراً در وب سایت گواهی 3C چین مشاهده شد. این لیست تایید کرد که این گوشی هوشمند با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. لیست 3C همچنین نشان داد که Honor ممکن است X50 Pro 5G را با پشتیبانی از شارژ سریع 35 واتی و اتصال NFC عرضه کند. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی خواهیم داشت.

منبع mysmartprice
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.