Honor X50 با چیپست Snapdragon 6 Gen 1 عرضه می شود

آنر X50 در تاریخ 5 ژوئیه عرضه خواهد شد، همانطور که شرکت به تازگی تأیید کرده است. امروز بیشتر درباره‌ی این میان‌رده مطلع شدیم، از جمله چیپست، ظرفیت باتری و گزینه‌های حافظه.

به گفته تیپستر Digital Chat Station که تصویری منتشر کرده است، سری X50 آنر با پلتفرم Snapdragon 6 Gen 1 بهره‌مند خواهد بود که بر اساس فرآیند 4 نانومتری ساخته شده است و دارای یک CPU هشت هسته‌ای با سرعت مشترک 2.2 گیگاهرتز است.

آنر در صفحه ویبو خود اعلام کرد که آنر X50 به مناسبت دهه‌ی تولیدات سری X جشن خواهد برگزار کرد. لیک استرها هم رونمایی کرده‌اند که این گوشی جدید دارای صفحه‌نمایش بزرگ با لبه‌های منحنی 2.5D و رزولوشن 2652 در 1200 پیکسل خواهد بود.

میان‌رده‌ها با باتری بزرگی به ظرفیت 5800 میلی‌آمپرساعت عرضه خواهند شد و ما می‌توانیم امیدوار باشیم که از شارژ سریع 66 واتی استفاده شود زیرا آنر X40 با شارژ سوپر 40 واتی عرضه شد. همچنین می‌دانیم که آنر X50 دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود که بیشترین حافظه در تاریخ ترکیبهای آنر X است.

ماه آینده برای این برند مستقل بسیار پرکار خواهد بود. فقط یک هفته پس از عرضه آنر X50، ما نیز شاهد آنر مجیک V2 جدید خواهیم بود که گفته شده در جهان تلفن‌های قابل‌تاش شگفتی ایجاد خواهد کرد.

متشکریم که تا انتهای این مقاله خبری همراه چیکاو بودید. نظرات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
امتیاز دهید
منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.