گلکسی واچ 3 بالاخره دارای چهره های جدید One UI Watch 5 شد

آپدیت One UI Watch 5 سامسونگ در اوایل سال جاری با سری Galaxy Watch 6 عرضه شد و به آرامی به سری Galaxy Watch 4 و 5 راه یافت. ساعت‌های هوشمند قدیمی‌تر که سیستم‌عامل تایزن را اجرا می‌کنند، هرگز این به‌روزرسانی را دریافت نمی‌کنند، اما از طرف دیگر، سامسونگ چند ماه پیش تأیید کرد که Galaxy Watch 3 و Active 2 برخی از جدیدترین واچ‌فیس‌ها را دریافت خواهند کرد.

بالاخره آن زمان فرا رسیده است، حداقل برای Galaxy Watch 3. یک به روز رسانی جدید در حال ارائه است و دو صفحه ساعت جدید قرض گرفته شده از آخرین نسخه One UI را به ارمغان می آورد: Stretched Time و Perpetual.

این به‌روزرسانی دارای نسخه‌های میان‌افزار R840XXU1DWK2 / R850XXU1DWK2 است و در اروپا عرضه می‌شود. سیستم عامل تایزن در نسخه 5.5.0.2 بدون تغییر باقی می ماند.

این ممکن است آخرین به روز رسانی ویژگی باشد

به نظر نمی رسد Galaxy Watch Active 2 هنوز این واچ فیس های جدید را دریافت کند، اما در نهایت باید – شاید با سیستم عامل بعدی خود.

این دو ساعت تایزن به زیبایی قدیمی شده اند، اما با این وجود قدیمی شده اند. و اگرچه سامسونگ گفته است که حداقل سه سال از آنها پشتیبانی خواهد کرد، اما زمان به آنها نزدیک شده است. گلکسی واچ 2 اکتیو در سال 2019 معرفی شد و ساعت 3 یک سال بعد عرضه شد.

این دو صفحه ساعت قرض گرفته شده از One UI Watch 5 ممکن است آخرین ویژگی‌هایی باشند که این ساعت‌های هوشمند قدیمی دریافت می‌کنند، اما تا زمانی که سری گلکسی واچ 7 در سال آینده عرضه نشود، با قطعیت از آن مطلع نخواهیم شد.

در حال حاضر، اگر می‌خواهید گلکسی واچ 3 را به‌روزرسانی کنید، می‌توانید اپلیکیشن Samsung Wearable را در تلفن متصل باز کنید، به «تنظیمات ساعت» بروید، به «به‌روزرسانی نرم‌افزار تماشا» رفته و روی «دانلود و نصب» ضربه بزنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.