امکان اشتراک‌گذاری صدا از طریق تماس‌های ویدیویی در واتساپ اندروید

متا به عنوان بخشی از هدف خود برای تبدیل واتساپ به پر ویژگی ترین مشتری پیام رسانی، طی چند ماه گذشته قابلیت های جدید متعددی را به برنامه اضافه کرده است.

در اوایل سال جاری، واتس‌اپ به کاربران این امکان را داد که از طریق تماس‌های ویدیویی، صفحه نمایش خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و چند ماه بعد، نکاتی در داخل کد برنامه یافت شد مبنی بر اینکه اشتراک‌گذاری صفحه نیز با قابلیت اشتراک‌گذاری پخش صدا در دستگاه با آن به‌روزرسانی می‌شود.

واتس اپ در اوایل ماه جاری اشتراک گذاری صدا را در نسخه بتا برای iOS معرفی کرد و اکنون این ویژگی را برای برخی از کاربران واتساپ بتا در اندروید منتشر کرده است. همانطور که در تصویر زیر (از طریق WABetaInfo) می بینید، هر صدایی که در تلفن شما پخش می شود با افراد حاضر در تماس به اشتراک گذاشته می شود.

بدون شک گوش دادن به موسیقی یا تماشای ویدیو با هم یکی از بهترین موارد استفاده برای اشتراک‌گذاری صدا خواهد بود، اگرچه واتس‌اپ کاربران را از اشتراک‌گذاری صدا از برنامه‌هایی که دارای محافظت از کپی هستند، مانند Netflix و سایر سرویس‌های استریم منع می‌کند. این امکان وجود دارد که صدای بازی‌ها نیز غیرفعال شود.

اشتراک‌گذاری صدا در تماس‌های ویدیویی در نسخه 2.23.26.18 WhatsApp بتا برای اندروید موجود است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.