عمر باتری گلکسی S23 اولترا حتی با فعال کردن صفحه نمایش همیشه روشن عالی است

مدل‌های آیفون پرو مکس اپل معمولاً پرفروش‌ترین مدل‌های آیفون هستند و یکی از بهترین ویژگی‌های این مدل‌ها عمر طولانی باتری است. گوشی‌های گلکسی اس اولترا سامسونگ رقبای مستقیم آیفون‌های پرو مکس اپل هستند و در حالی که دارای ویژگی‌های شگفت‌انگیز فراوانی هستند، نسبت به ظرفیت باتری خود عمر باتری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند.

این تا زمانی بود که Galaxy S23 Ultra در اوایل سال جاری معرفی شد. S23 اولترا اولین گوشی از سری گلکسی اس سامسونگ است که می تواند به راحتی تا دو روز با یک بار شارژ دوام بیاورد. این به لطف کارایی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام است.

Galaxy S23 Ultra با یا بدون نمایشگر همیشه روشن دوام زیادی دارد

این موضوع در مورد گوشی‌هایی با نمایشگرهای LCD و OLED صادق است، حتی اگر صفحه‌نمایش‌های OLED می‌توانند تمام پیکسل‌هایی را که استفاده نمی‌شوند خاموش کنند و زمانی که Always On Display فعال است، از نظر فنی باید انرژی بسیار کمی مصرف کنند.

با این حال، گلکسی اس 23 اولترا با نمایشگر همیشه روشن کار می کند. با روشن بودن ویژگی، به راحتی بیش از یک روز دوام می آورد. عملکرد و عمر باتری در گوشی های پرچمدار سامسونگ هرگز به اندازه سری گلکسی S23 ثابت نبوده است و مدل Ultra بهترین در بین این سه گوشی است.

عمر باتری S23 Ultra حتی پس از آپدیت Android 14/One UI 6 همچنان عالی است. عملکرد نیز عالی است – برخی کاهش نرخ فریم در رابط کاربری وجود دارد که در Android 13/One UI 5.1 وجود نداشتند، اما آنقدر زیاد اتفاق نمی‌افتند که اهمیت داشته باشند.

گلکسی اس 24 اولترا امیدوار است مانند مدل قبلی خود استقامت داشته باشد. مطمئناً در مقایسه با گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس از شانس بیشتری برای انجام این کار برخوردار است، زیرا تنها مدلی است که منحصراً از تراشه اسنپدراگون (Snapdragon 8 Gen 3) قدرت می‌گیرد. S24 و +S24 در اکثر بازارها از تراشه Exynos 2400 استفاده خواهند کرد و باید دید که این موضوع چه تاثیری بر عمر باتری خواهد داشت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.