نقد و بررسی پاوربانک UgreenT، به سرعت یک دوشاخه دیواری

اقلام کلیدی

پاوربانک شارژ سریع 145 واتی Ugreen می‌تواند دستگاه‌های شما را با ظرفیت کافی برای شارژ کردن بیشتر تلفن‌ها تا پنج برابر به سرعت شارژ کند. همچنین دارای نشانگر دقیق سطح قدرت LCD است.

این پاوربانک نسبتا سبک است و در دست گرفتن آن خوب است و تنها 503 گرم وزن دارد. پوسته بیرونی دو رنگ و بافت لاستیکی مانند آن در قسمت پایین، چسبندگی دلپذیری را ارائه می دهد، اگرچه آهنربای اثرانگشت است.

پاوربانک به شما امکان می دهد سه دستگاه را به طور همزمان با دو پورت USB-C و یک پورت USB-A شارژ کنید. در حالی که نمی تواند حداکثر توان را به همه پورت ها به طور همزمان ارائه دهد، اما همچنان می تواند انرژی زیادی را فراهم کند، مانند پر کردن مک بوک ایر 15 اینچی در کمتر از یک ساعت.

پاوربانک شارژ سریع Ugreen می تواند 145 وات خروجی داشته باشد و ظرفیت 90 وات ساعت دارد. همچنین دارای سه پورت است که به شما امکان می دهد سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید.

معرفی پاوربانک شارژ سریع 145 واتی Ugreen

پاور بانک UGREEN 145W یک باتری قابل حمل را در جیب شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد چندین دستگاه را به سرعت و به طور همزمان شارژ کنید. با وجود این، از نظر پرواز ایمن است و به شما امکان می دهد آن را بدون خطر مصادره سوار هواپیما کنید.

  • ظرفیت باتری
  • 25000 میلی آمپر ساعت / 90 وات ساعت
  • پورت ها
  • 2x USB-C / 1x USB-A
  • وزن
  • 503 گرم (17.4 اونس)
  • ابعاد
  • 16.3 × 8.4 × 2.8 سانتی متر
  • فناوری باتری
  • Li-ion
  • زمان شارژ AC
  • 1 ساعت و 40 دقیقه
  • صفحه نمایش
  • ال سی دی

پاوربانک شارژ سریع Ugreen در یک جعبه سفید ساده با کابل USB-C کوتاه و کیسه نمدی عرضه می شود. کیف نمدی لمس خوبی است، زیرا می تواند به محافظت از سطوح صاف پاوربانک در برابر فرورفتگی و خط و خش کمک کند.

با این حال، کابل USB-C گنجانده شده اندکی در بخش ارزان قیمت قرار می گیرد. اگرچه نسبتاً ضخیم است، اما کوتاه است و تنها 53 سانتی‌متر است و از مواد پلاستیکی مانند برای پوشش بیرونی آن استفاده می‌کند .

با این وجود، استفاده از پاوربانک را مستقیماً از جعبه شروع کردم، زیرا زمانی که آن را از جعبه خارج کردم، حدود 25 درصد پر بود که برای شارژ مجدد آیفون 14 پرو مکس از خالی به پر شدن کافی.

طراحی

پاوربانک دارای یک پوسته خارجی دو رنگ زیبا است. دارای روکش پلاستیکی خاکستری با روکش ساتن و قسمت پایینی مشکی با بافت لاستیکی است. این قطعات شارژر سریع 145 واتی Ugreen را برای در دست گرفتن دلپذیر می کند، اگرچه پایه مشکی آن یک آهنربای اثر انگشت است.

با این وجود، تصور می‌کنم Ugreen این کار را انجام داد تا پاوربانک اصطکاک بهتری در هنگام تنظیم روی سطح داشته باشد. این کار احتمال سر خوردن آن را کاهش می دهد و از افتادن آن از روی میز و بردن گوشی با خود جلوگیری می کند.

نمایشگر

پاوربانک دارای صفحه نمایش دقیقی است که میزان شارژ باقی مانده را نشان می دهد. می‌توانید ببینید از 0 تا 100 چقدر باتری دارید—نیازی نیست به چهار چراغ LED کوچک تکیه کنید و تخمین بزنید که آیا 25 یا 1 درصد از پاوربانک خود باقی مانده است.

سه دستگاه را به سرعت شارژ کنید

یکی از بهترین موارد در مورد پاوربانک Ugreen این است که می توانید سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید. این دستگاه دارای دو درگاه USB-C است که یکی از آن ها می تواند 140 وات شارژ شود و دیگری 65 وات معقول تر. همچنین دارای پورت USB-A است که 22.5 وات شارژ می شود.

با این حال، این بدان معنا نیست که پاوربانک شارژ سریع Ugreen می تواند حداکثر توان را به هر سه پورت به طور همزمان برساند. در اینجا یک تفکیک نشان می‌دهد که در صورت استفاده از چندین پورت چه چیزی می‌تواند ارائه دهد.

همچنین ممکن است متوجه اختلاف کمی شوید. این جعبه 145 وات را تبلیغ می‌کند، در حالی که سریع‌ترین پورت USB-C فقط 140 وات می‌آورد. به این دلیل که ظرفیت کل به ترکیب خروجی های USB-C1 و USB-C2 اشاره دارد.

ظرفیت 25000 میلی آمپر ساعت و 90 وات ساعت آن می تواند یک مک بوک ایر 15 اینچی را یک بار شارژ کند. بیشتر از آن، از آنجایی که کمتر از حد 100 وات ساعت تعیین شده FAA برای پاوربانک ها است، می توانید با خیال راحت آن را روی هواپیماهای مسافربری بیاورید بدون اینکه ترسی از اینکه TSA یا نماینده گیت آن را مصادره کند.

سریع تخلیه می شود، سریع پر می شود

از آنجایی که پاوربانک می‌تواند به سرعت برق را به دستگاه‌های شما برساند، ظرفیت آن را نیز به سرعت تخلیه می‌کنید: اگر پورت‌ها را حداکثر 145 وات کنید، کمتر از یک ساعت.

با این وجود، بسیار سریع نیز شارژ می شود، در حدود 65 وات، بنابراین فقط یک ساعت و چهل دقیقه برای پر کردن آن زمان می برد. در حالی که این سرعت نسبت به بسیاری از تلفن‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ها کندتر است، به یاد داشته باشید که این پاوربانک می‌تواند یک گوشی هوشمند را حدوداً پنج بار به طور کامل شارژ کند – و همچنین این کار را سریع انجام می‌دهد!

شارژ قطره ای برای شارژ نگه داشتن دستگاه های شما

اکثر پاوربانک ها زمانی که متوجه شوند شارژ کامل شده است خاموش می شوند. با این حال، این بدان معناست که شما نمی توانید از مزایای شارژ قطره ای برای اطمینان از شارژ کامل باتری خود استفاده کنید. خوشبختانه، پاوربانک شارژ سریع 145 واتی Ugreen به شما این امکان را می دهد که وقتی دکمه پاور آن را برای حدود سه ثانیه فشار داده و نگه دارید، این کار را انجام دهید.

با روشن بودن شارژ قطره ای، می توانید هنگام تماشای فیلم در هواپیما از پاوربانک برای شارژ گوشی یا تبلت خود استفاده کنید. پس از رسیدن به مقصد، مطمئناً باتری پر خواهید داشت—دیگر نیازی نیست تلفن خود را در حین حرکت به یک پاوربانک حجیم وصل کنید.

همچنین اگر می‌خواهید در نزدیکی تلفن خود بخوابید اما خروجی برای شارژ کردن آن در طول شب ندارید، مفید است. با ویژگی شارژ قطره ای، با یک گوشی کاملا شارژ شده بیدار خواهید شد.

بهترین برای سفر

پاوربانک شارژ سریع 145 واتی Ugreen یک راه عالی برای تامین انرژی دستگاه های شما در سفرهای یک روزه است. می تواند لپ تاپ، تلفن هوشمند و ساعت هوشمند شما را به طور همزمان شارژ کند یا آیفون شما را چندین بار به طور کامل شارژ کند و مقداری برای شارژ قطره ای باقی بماند.

همچنین دستگاه های شما را به سرعت شارژ می کند، گویی که تلفن هوشمند یا لپ تاپ خود را مستقیماً از پریز برق روشن می کنید. با این کار زمان لازم برای اتصال گوشی هوشمند به آن برای شارژ کامل به حداقل می رسد. و هنگامی که خود پاوربانک را شارژ کنید، کمتر از دو ساعت طول می کشد تا آن را به 100% برسانید.

پاور بانک UGREEN 145W یک باتری قابل حمل را در جیب شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد چندین دستگاه را به سرعت و به طور همزمان شارژ کنید. با وجود این، از نظر پرواز ایمن است و به شما امکان می دهد آن را بدون خطر مصادره سوار هواپیما کنید.

جمع بندی

مثبت

  • دستگاه های شما را به سرعت شارژ می کند.
  • ظرفیت کافی برای شارژ مجدد اکثر گوشی ها پنج برابر است.
  • نشانگر دقیق سطح قدرت LCD

منفی

  • کابل USB-C همراه می تواند کیفیت بهتری داشته باشد.
  • کیسه نمدی و کابل شارژ گنجانده شده است.
امتیاز دهید
منبع makeuseof
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.