نگاهی اجمالی به iQOO 12؛ مقایسه آیکیو 12 با آیکیو 11!

آیکیو در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود در هند است. گفته می شود این گوشی هوشمند اولین گوشی هوشمندی است که با جدیدترین چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 در هند عرضه می شود. در این مقاله، اولین نگاه انحصاری به طراحی کاملاً جدید iQOO 12 به شما خواهیم داد. آیکیو ما را به Jaisalmer دعوت کرد تا iQOO 12 جدید را امتحان کنیم و ظاهر جدید گوشی هوشمند پرچمدار آینده خود را تجربه کنیم. بگذار چک کنیم.

نکات برجسته

  • آیکیو 12 در 12 دسامبر در هند عرضه خواهد کرد.
  • گفته می شود این گوشی هوشمند اولین گوشی هوشمندی است که با جدیدترین چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 در هند عرضه می شود.

نگاه اولیه به طراحی و مشخصات آیکیو 12

از نظر طراحی، iQOO 12 دارای یک پنل پشتی کاملاً جدید است. این محصول در دو رنگ Legend و Alpha عرضه خواهد شد. اساسا، نوع آلفا دارای یک پنل پشتی تمام مشکی است. در حالی که Legend با پنل پشتی سفید با نام تجاری BMW M Motorsport عرضه می شود. با iQOO 12، این برند در حال معرفی یک ماژول دوربین جدید با لبه های گرد است.

مقایسه آیکیو 12 با آیکیو 11

در تعقیب و گریز، این برند با مقایسه آن با آیکیو 11، کل گوشی هوشمند را از نظر طراحی تغییر داده است. حال بیایید بررسی کنیم که چگونه پنل پشتی آیکیو 12 با پنل پشتی مدل قبلی خود مقایسه می شود.

ما نسخه Legend آیکیو 12 را داریم. امسال به جای پنل پشتی چرمی، یک پنل پشتی شیشه ای خواهیم دید. برای کسانی که نمی دانند، نسخه آیکیو 11 Legend دارای پنل پشتی چرمی است.

علاوه بر این، دومین تغییر بزرگ، برند BMW M است. سال گذشته، آیکیو برند BMW M را در iQOO 11 با سه نوار بزرگ از بالا به پایین معرفی کرد. با این حال، امسال نام تجاری BMW M ظریف تر به نظر می رسد و همچنین به طور متفاوتی قرار گرفته است. جایگاه برند iQOO تقریباً یکسان است.

تغییر بزرگ دیگر ماژول دوربین است. در آیکیو 11، ما یک ماژول دوربین مستطیلی داشتیم که از یک دوربین سه گانه تشکیل شده بود اما لنز پریسکوپ نداشت.

همچنین چراغ قوه LED نیز در داخل ماژول دوربین قرار داده شد. اکنون که در مورد آیکیو 12 صحبت می کنیم، این دوربین دارای تنظیمات دوربین سه گانه اما با سنسور Pericope Telephoto است. چراغ قوه LED استوانه ای به خارج از ماژول دوربین منتقل شده است. ماژول دوربین همچنین به “100X Tele Lens” اشاره می کند که نشان دهنده قابلیت زوم 100X گوشی هوشمند است.

نگاه اولیه به طراحی و مشخصات آیکیو 12 - چیکاو

بنابراین، همه چیز مربوط به اولین ظاهر iQOO 12 است. منتظر به روز رسانی های بیشتر در مورد گوشی هوشمند پرچمدار آینده باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.