مشخصات کلیدی آیکیو Neo 9 و Neo 9 پرو

در اوایل ماه جاری، آیکیو از گوشی‌های پرچمدار آیکیو 12 و آیکیو 12 پرو با چیپست‌های Snapdragon 8 Gen 3 در چین رونمایی کرد. گزارش ها ادعا کرده اند که این برند می تواند در حال برنامه ریزی برای عرضه گوشی های زیر پرچمدار Neo 9 و Neo 9 پرو در ماه آینده (دسامبر) در چین باشد. در اینجا جزئیات جدیدی از خط تولید Neo 9 است که توسط اطلاعاتی معتبر Digital Chat Station فاش شده است.

مشخصات کلیدی سری iQOO Neo 9 (بر اساس شایعات)

طراحی سری آیکیو Neo 9 - چیکاو

به گفته DCS، صفحه نمایش iQOO Neo 9 و Neo 9 Pro وضوح 1.5K را تولید می کند. افشای اطلاعات قبلی توسط همین اطلاعات نشان داد که هر دو گوشی به یک صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED با سوراخ پانچ با طراحی مسطح مجهز خواهند شد. تصویر بالا که هفته گذشته توسط تیپستر منتشر شد، طراحی جلو و عقب سری Neo 9 را آشکار کرد.

این افشاکننده ادعا کرد که سری iQOO Neo 9 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX9820 با پشتیبانی از OIS خواهد بود. با این حال، او چیزی در مورد دوربین های کمکی هر دو گوشی هوشمند ذکر نکرد. مانند سری iQOO 12، انتظار می‌رود مدل‌های Neo 9 با اندروید 14 مبتنی بر OriginOS 4 عرضه شوند. سری Neo 9 دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است.

سری Neo 9 به عنوان جانشین Neo 8 و Neo 8 Pro که به ترتیب به چیپست های Snapdragon 8+ Gen 1 و Dimensity 9200 مجهز شده اند وارد بازار خواهند شد. افشای جدید ادعا می کند که Neo 9 دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 2 است، در حالی که Neo 9 پرو به SoC Dimensity 9300 مجهز می شود.

منبع اطلاعاتی اضافه کرد که آیکیو همچنین یک تبلت جدید با Dimensity 9300 راه اندازی خواهد کرد. احتمالاً این دستگاه آیکیو Pad 2 نامیده می شود و به عنوان جانشین iQOO Pad مجهز به Dimensity 9000+ که قبلاً اعلام شده بود وارد خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.