iQOO 12 راه‌اندازی شد؛ 5 ویژگی کلیدی که بازی را تغییر می‌دهند!

آیکیو گوشی هوشمند مورد انتظار، iQOO 12 را در بازار چین عرضه کرد. در کنار آن، این برند iQOO 12 Pro را نیز عرضه کرده است. با صحبت از عرضه هند، این برند چینی قبلا تایید کرده بود که iQOO 12 در تاریخ 12 دسامبر وارد هند خواهد شد. هر دو گوشی هوشمند با جدیدترین چیپست Snapdragon 8 Gen 3 عرضه شده اند. با این حال، این بار، جدا از تمرکز بر عملکرد، این برند روی ظاهر و عکاسی نیز تمرکز کرده است. بیایید 5 ویژگی iQOO 12 را بررسی کنیم.

نکات برجسته

  • iQOO 12 با یک قاب فلزی با دو طرف صاف بسته بندی شده است.
  • این گوشی هوشمند دارای چیپست بازی Q1 است تا تجربه بازی را افزایش دهد.
  • iQOO 12 دارای سنسور تله فوتو است که زوم اپتیکال تا 3 برابر و زوم دیجیتال تا 100 برابر را ارائه می دهد.

طراحی آیکیو 12

امسال این برند روی طراحی کار کرده و چیز جدیدی ارائه کرده است. گوشی های هوشمند پرچمدار iQOO عملکرد خوبی داشتند اما از نظر ظاهری سر و صدای زیادی ایجاد نمی کردند. با این حال، امسال این موضوع تغییر کرده است. iQOO 12 دارای دو گزینه رنگی است. آلفا و افسانه. در پشت، گوشی هوشمند دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل با لبه های گرد است. با یک قاب فلزی با دو طرف صاف بسته بندی شده است. اگرچه این نمایشگر از نظر طراحی تغییرات زیادی را به خود ندیده است، اما امسال نیز صاف است.

طراحی آیکیو 12 - چیکاو

نمایشگر iQOO 12

iQOO 12 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر تا 144 هرتز است. علاوه بر این، صفحه نمایش با وضوح 1.5K و HDR10+ ارائه می شود. با این حال، هیچ کلمه ای در مورد روشنایی صفحه نمایش وجود ندارد، زیرا قبلاً شایعه شده بود که دارای صفحه نمایش 3000 نیت است. زمانی که گوشی هوشمند در هند عرضه شد، این موضوع را تایید خواهیم کرد.

عملکرد آیکیو 12

حالا اینجاست که جالب می شود. iQOO 12 مجهز به آخرین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 است که یکی از قدرتمندترین پردازنده های تاکنون است. علاوه بر این، این گوشی هوشمند دارای چیپست بازی Q1 برای بهبود تجربه بازی است. iQOO 12 تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد.

دوربین iQOO 12

iQOO 12 دارای تنظیمات دوربین سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز Ultrawide 50 مگاپیکسلی و سنسور Telephoto 64 مگاپیکسلی است. این سنسور تله فوتو تا 3 برابر زوم اپتیکال و تا 100 برابر زوم دیجیتال را ارائه می دهد. در قسمت جلو، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهید داشت.

دوربین iQOO 12 - چیکاو

باتری iQOO 12

یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در iQOO 12 ادغام شده است. در کنار آن، این گوشی هوشمند از شارژ سریع تا 120 وات پشتیبانی می کند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.