رنگ‌های وان پلاس 12 مشخص شد؛ سفید، سبز و…

وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند پرچمدار آینده خود، OnePlus 12 است. اکنون، این شرکت از رنگ های این گوشی هوشمند آینده رونمایی کرده است. رنگ‌های وان پلاس 12 بر اساس ترجیحات کاربر و تم‌های نمادین انتخاب شده‌اند.

نکات برجسته

  • وان پلاس رنگ های گوشی هوشمند آینده وان پلاس 12 را فاش کرد.
  • این محصول در سه رنگ سفید یخی، سبز فیروزه ای و مشکی ابسیدین عرضه خواهد شد.
  • این رنگ ها بر اساس ترجیحات کاربر و تم های نمادین انتخاب می شوند.

رئیس وان پلاس چین، لی جی، فاش کرد که گوشی هوشمند آینده وان پلاس 12 در سه رنگ سفید، سبز فیروزه ای و مشکی در دسترس خواهد بود.

سفید نشان دهنده خلوص و نیت اصلی است، در حالی که سبز فیروزه ای نشان دهنده طبیعت و مناظر وسیع است. Gizmochina گزارش می دهد که Obsidian Black نماد انعطاف پذیری و یک دهه رشد است.

این شرکت در هر سه نوع رنگی وان پلاس 12، صنعت شیشه ای درجه یک را برجسته کرده است.

رنگ‌های وان پلاس 12 سفید، سبز و مشکی - چیکاو

با توجه به رندرها، گوشی هوشمند آینده وان پلاس 12 احتمالا میراث طراحی برند را با داشتن یک دوربین سه گانه با لوگوی Hasselblad، یک صفحه نمایش منحنی، یک سوراخ پانچ دوربین جلو و یک بلندگو در بالای این سوراخ پانچ حفظ خواهد کرد. .

وان پلاس 12 احتمالاً دارای صفحه نمایش 6.82 اینچی 2K BOE X1 OLED با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. همچنین انتظار می رود این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت بگیرد.

برای عکاسی، انتظار می‌رود OnePlus 12 یک تله فوتو پریسکوپی OmniVision OV64B 64 مگاپیکسلی را در خود جای دهد. این ممکن است با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OIS و یک لنز 48 مگاپیکسلی Ultrawide جفت شود. در جلو، یک دوربین 32 مگاپیکسلی وجود دارد.

مدل آینده گوشی هوشمند ممکن است با باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 وات و شارژ سیمی 100 واتی همراه باشد. همچنین احتمالاً بر روی اندروید 14 مبتنی بر ColorOS 14 اجرا خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.