مشخصات صفحه نمایش وان پلاس 12 مشخص شد

OnePlus 12 آینده دارای یک صفحه نمایش OLED BOE X1 شناخته شده به عنوان Oriental Screen است که دارای قابلیت های برجسته در کاهش نور PWM با فرکانس بالا و کاهش نور DC مانند، و همچنین محافظت داخلی در سطح سخت افزاری در نور آبی کم است. این گوشی همچنین فناوری انحصاری محافظت از چشم خود را معرفی خواهد کرد.

وان پلاس 12 به صورت واقعی

گزارش‌های مربوط به وان پلاس 12 نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک پنل OLED 6.82 اینچی است که وضوح 2K 3168 x 1440 پیکسل و نرخ رفرش تطبیقی ​​LTPO 1Hz-120Hz را ارائه می‌دهد. در بالا، OnePlus 12 واقعی از جلو نشان داده شده است.

وان پلاس تایید کرد که صفحه نمایش شرقی OP12 به عنوان یکی از برترین نمایشگرهای 2K جهان شناخته شده است و رتبه DisplayMate A+ را کسب کرده و 18 رکورد را به ثبت رسانده است. پشتیبانی از HDR، نسل جدیدی از فناوری LTPO را ارائه می‌دهد و دقت رنگ بهبود یافته با مقدار JNCD 0.35 را نوید می‌دهد و به آن اجازه می‌دهد رنگ‌ها را با دقت بسیار زیادی نمایش دهد. انرژی کمتری مصرف می‌کند و دید خوبی در فضای باز فراهم می‌کند، با حداکثر روشنایی بیش از 2600 نیت.

همچنین صفحه نمایش روشنایی یکنواخت 93.7 درصدی را ارائه می دهد. درصد بالا نشان می دهد که حداقل تغییرات در روشنایی از یک قسمت از صفحه به قسمت دیگر وجود دارد و در نتیجه یک تجربه بصری ثابت و متعادل بدون نقاط مهم یا مناطق تاریک روی صفحه نمایش ایجاد می شود. گزارش ها ادعا کرده اند که عملکرد صفحه نمایش BOE X1 بهتر از پنل های AMOLED سامسونگ خواهد بود.

مشخصات OnePlus 12 (شایعه شده)

همانند سایر گوشی های پرچمدار آینده، وان پلاس 12 نیز دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود. انتظار می‌رود تا 24 گیگابایت رم LPDDR5x، 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 و باتری 5400 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ 100 واتی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 50 واتی عرضه شود.

OP12 دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. پنل پشتی آن مجهز به دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی (Sony IMX966، با OIS) + 48 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 65 مگاپیکسلی (پریسکوپ) خواهد بود. این دستگاه بر روی اندروید 14 مبتنی بر ColorOS 14 (چین) / OxygenOS 14 (جهانی) اجرا می‌شود. گفته می‌شود که دارای ویژگی‌های دیگری از جمله اسلاید هشدار و بلستر IR است. این رنگ در سایه هایی مانند مشکی کلاسیک، سفید بکر و سبز پر جنب و جوش عرضه خواهد شد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.