گوگل مپ مجموعه ای از ویژگی های جدید را برای بهبود ناوبری اضافه می کند

محبوب ترین برنامه ناوبری، Google Maps، در حال دریافت برخی از ویژگی های جدید است که تجربه ناوبری شما را ارتقا می دهد. قابل توجه است که گوگل مپ مسیرهای حمل و نقل، واکنش‌های شکلک‌ها و فهرست‌های مشترک را بهبود می‌بخشد. همه این ویژگی‌های جدید به نقشه‌های گوگل اضافه شده‌اند، بنابراین کاربران می‌توانند در فصل تعطیلات آینده راحت‌تر و راحت‌تر به مکان‌ها بپردازند.

گوگل مپ یک ویژگی بهبود یافته مسیرهای حمل و نقل را دریافت می کند که بسته به آنچه می خواهید، مسیرهای مختلفی را به شما توصیه می کند. شما گزینه های جدیدی مانند بهترین مسیرها، نقل و انتقالات کمتر، پیاده روی کمتر، دسترسی به صندلی چرخدار و کمترین هزینه را دریافت می کنید. Google Maps همچنین ورودی و خروجی صحیح ایستگاه را به شما نشان می دهد تا سوار قطار اشتباهی نشوید.

 

این ویژگی‌های جدید حرکت در مکان‌های مورد علاقه‌تان را با گوگل مپ بسیار آسان‌تر می‌کنند

مسیرهای حمل و نقل در گوگل مپ همچنین گزینه ای برای نمایش گزینه های دوچرخه سواری و اشتراک سواری دارد. علاوه بر این، مردم در یک شهر خاص می توانند از طریق خود برنامه، گذرنامه حمل و نقل خریداری کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های عالی که Google Maps دریافت می‌کند، فهرست‌های مشترک است. با استفاده از فهرست‌های مشارکتی Google Maps، کاربران می‌توانند یک لیست مشترک ایجاد کنند که در آن خود و دوستانشان می‌توانند با شکلک‌ها به مقصدهای خاصی رأی دهند و بر اساس رأی‌ها تصمیم بگیرند که از کجا بازدید کنند. لیست ها را می توان با دوستان یا اعضای خانواده از طریق متن یا سایر برنامه های پیام رسانی به اشتراک گذاشت.

ایموجی‌ها مفیدتر می‌شوند زیرا اکنون می‌توانید با استفاده از آن‌ها به عکس‌ها و نظرات کاربران واکنش نشان دهید. همانطور که در وبلاگ رسمی ذکر شده است، برخی از ویژگی های جدید، مانند واکنش های ایموجی، برای اندروید و iOS منتشر می شوند. در حالی که برخی دیگر، از جمله به روز رسانی های حمل و نقل جدید و لیست های مشترک، در هفته های آینده ارائه خواهند شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.