وان پلاس 12 دارای گواهینامه TDRA امارات و EEC روسیه است

انتظار می رود که وان پلاس نسل بعدی پرچمدار سری شماره خود را در هفته های آینده در چین عرضه کند. اخیراً این برند مجموعه‌ای از ویژگی‌های دوربین OnePlus 12 آینده را فاش کرده است. همچنین در گذشته گواهی‌های مختلفی از جمله Geekbench، 3C و IMDA را دریافت کرده است. اکنون، این گوشی هوشمند در وب سایت های گواهی TDRA و EEC مشاهده شده است. همه این پیشرفت ها به ورود قریب الوقوع وان پلاس 12 اشاره دارد.

لیست TDRA

لیست TDRA وان پلاس 12 - چیکاو

OnePlus 12 با شماره مدل CPH2581 در گواهی TDRA در امارات ثبت شده است. همچنین دارای همان شماره مدل در وب سایت صدور گواهینامه EEC روسیه است. لیست ها هیچ جزئیات کلیدی دستگاه را فاش نمی کنند، اما نشان می دهد که این گوشی هوشمند در کشورهای مربوطه عرضه خواهد شد. می‌توان انتظار داشت که OnePlus 12 برای اولین بار قبل از پایان سال در بازار چین عرضه شود.

گواهینامه EEC

گواهینامه EEC وان پلاس - چیکاو

OnePlus قبلاً چند جزئیات کلیدی OnePlus 12 را تأیید کرده است. این گوشی از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 قدرت می گیرد. همچنین تایید شده است که محصول آتی دارای پنل 6.8 اینچی BOE X1 با وضوح 2K، نرخ تجدید 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2600 نیت است. OnePlus 12 دارای سنسور دوربین اصلی Sony LYT 808 به همراه یک واحد تله فوتو 64 مگاپیکسلی مجهز به OIS است. علاوه بر این، سیستم دوربین HyperTone مشترک OPPO و Hasselblad – عکاسی محاسباتی در تلفن هوشمند وجود خواهد داشت.

در مورد افشای اطلاعات و شایعات، OnePlus 12 با طراحی مشابه مدل قبلی خود عرضه خواهد شد. لیست گواهینامه 3C پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 100 واتی را نشان می دهد در حالی که پایگاه داده Geekbench به 16 گیگابایت رم داخلی و سیستم عامل اندروید 14 اشاره کرده است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.