احتمال عرضه گلکسی S24 در ژانویه بیشتر و بیشتر می شود

با گذشت هفته ها احتمال عرضه سری گلکسی اس 24 در ژانویه بیشتر و بیشتر می شود. مدتی است که شایعاتی مبنی بر ورود زودتر از حد معمول پرچمدار بعدی سامسونگ به گوش می رسد و یک منبع آگاه شناخته شده از چین، سوخت بیشتری بر آتش افزوده است.

طبق گزارش ها، سامسونگ تولید خود را آغاز کرده است و در اواسط تا اواخر ژانویه از گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا رونمایی خواهد کرد. با این حال، منابع ما به ما می گویند که پرتاب می تواند در اوایل تا اواسط ژانویه انجام شود، اگرچه همه چیز ممکن است به هر طرف پیش برود.

عرضه زودتر از حد معمول Unpacked برای سامسونگ چیز جدیدی نیست

راه اندازی در ژانویه چیزی برای تعجب نیست. سامسونگ به طور مرتب همه چیز را تا آنجا که به برنامه Galaxy Unpacked مربوط می شود، تغییر می دهد. به عنوان مثال، گلکسی اس 22 و گلکسی اس 23 به ترتیب در 9 فوریه و 1 فوریه در سال 2022 و 2023 معرفی شدند، در حالی که رویداد Galaxy S21 Unpacked در 14 ژانویه برگزار شد.

سامسونگ همچنین به دنبال برگزاری رویدادهای Unpacked در کشوری متفاوت به جای پیش‌فرض در ایالات متحده است، به همین دلیل است که رونمایی از Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 را در کره برگزار کرد. اما باید دید که آیا این شرکت به این برنامه پایبند خواهد بود یا خیر، زیرا تنها در سال 2023 پس از پایبندی به رویدادهای مجازی به دلیل همه گیر کووید از سال 2020 تا 2022، دوباره شروع به برگزاری رویدادهای حضوری کرد.

انتظارات زیادی برای سری گلکسی اس 24 وجود دارد. طرفداران منتظرند ببینند آیا سامسونگ می‌تواند این جادو را بازسازی کند و بر اساس آنچه که سری گلکسی S23 را به یکی از بهترین‌های خود تبدیل کرده است، بسازد یا خیر. با بازگشت Exynos در سال آینده، شک و تردید وجود دارد، اما ما قضاوت را برای زمانی که Galaxy S24، S24+ و S24 Ultra رسمی شوند و ما کمی با دستگاه‌ها داشته باشیم، محفوظ می‌گیریم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.