مشخصات و جزئیات بیشتر گلکسی A15 مشخص شد

جزئیات بیشتر از مقرون‌به‌صرفه‌ترین تلفن 5G سامسونگ در سال 2024، به لطف دوستان ما در GalaxyClub، به صورت آنلاین راه پیدا کرده است. این جزئیات شامل تایید این است که گلکسی A15 در اروپا در دو رنگ LTE و 5G عرضه خواهد شد، که احتمالاً در سایر نقاط جهان نیز چنین خواهد بود.

رندرهای گلکسی A15 نیز مدتی پیش به بیرون درز کرد و موضوع طراحی جدیدی را نشان داد که سال آینده در گوشی های مقرون به صرفه و پرچمدار سامسونگ دیده می شود: یک قاب تخت. اما انتظار نمی رود چیزهای دیگری تغییر کند. به عنوان مثال، گفته می شود گلکسی A15 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که در چند سال گذشته در گوشی های مقرون به صرفه و میان رده سامسونگ بسیار استاندارد شده است.

برخی از مشخصات دیگر شامل صفحه نمایش LCD 6.4 اینچی 90 هرتزی، پردازنده MediaTek Helio G99 (همچنین در گلکسی تب A9 امسال استفاده شده) با حداکثر سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز و 4 گیگابایت رم خواهد بود. مشخصات دوربین ناشناخته است، اما ممکن است سامسونگ به همان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی، همراه با همان دوربین‌های ماکرو و زاویه باز با وضوح پایین پایبند باشد.

A15 یکی از اولین گوشی های گلکسی خواهد بود که با اندروید 14 عرضه می شود. باید منتظر بمانیم و ببینیم که One UI 6.0 یا One UI 6.1 اجرا خواهد شد. اگر A15 نزدیک به گلکسی S24 عرضه شود، One UI 6.0 احتمال بیشتری دارد، اما در حال حاضر به سختی می توان با اطمینان گفت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.