افشای اطلاعات گلکسی A15 تغییرات احتمالی گوشی های 2024 سامسونگ را نشان می دهد

با رونمایی از گوشی های پرچمدار جدید در ماه آگوست، به نظر می رسد تمرکز بعدی سامسونگ روی چند گوشی ارزان قیمت باشد. دو گوشی ارزان قیمت گلکسی A05 و گلکسی A05 هستند که تصاویر و رندرهای آنها اخیراً فاش شده است، اما سامسونگ ممکن است به همین جا بسنده نکند و همچنین می تواند گلکسی A15 را نیز به زودی پس از آن عرضه کند، همانطور که توسط یک فاش جدید پیشنهاد شده است. همراه چیکاو باشید.

افراد حاضر در TheTechOutlook رندرهای انحصاری گلکسی A15 را منتشر کرده‌اند و بینندگان چشم عقابی متوجه می‌شوند که طراحی این گوشی کمی متفاوت از چیزی است که ما در گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ می‌بینیم. اولین چیزی که متوجه خواهید شد این است که چگونه A15 به جای قاب گردی که معمولاً سامسونگ از آن استفاده می‌کند، قاب صافی دارد که می‌تواند راحتی گوشی را در دست گرفتن کمتر کند.

اما این قاب تخت ممکن است یکی از عناصر اصلی طراحی باشد که سامسونگ در سال 2024 روی بیش از یک گوشی هوشمند از جمله سری گلکسی S24 استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود سامسونگ در هر سه مدل گلکسی اس 24 از صفحه‌نمایش تخت استفاده کند، بنابراین ممکن است این قاب نیز با همان رفتار روبرو شود.

به نظر می رسد قاب گلکسی A15 نیز در جایی که دکمه های پاور و ولوم قرار گرفته اند کمی بیرون زده است. این قاب بیرون زده در این رندرها نسبتاً غیرجذاب به نظر می رسد، اما امیدواریم در واقعیت خوب به نظر برسد، به خصوص اگر قرار باشد بخشی از طراحی چندین گوشی هوشمند گلکسی در سال 2024 باشد.

با کمال تعجب، حتی با وجود قاب تخت، A15 با 8.4 میلی متر باریک تر است (ضخامت گلکسی A14 9.1 میلی متر است). اگرچه عرض و طول گوشی ممکن است کمتر باشد، زیرا گفته می شود به جای نمایشگر 6.6 اینچی که در A14 دارید، از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی (با بریدگی Infinity-U) استفاده می کند.

در حال حاضر تعداد زیادی از مشخصات گلکسی A15 مشخص نیست و اگر سامسونگ قصد داشته باشد A15 را یک سال پس از نسخه قبلی خود عرضه کند، ممکن است مدتی طول بکشد تا تغییر کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.