پوستر لو رفته شیائومی 14 مشخصات کامل را فاش می کند

گوشی هوشمند شیائومی 14 احتمالا دارای یک ماژول دوربین مربعی بزرگ است که سه سنسور با برند لایکا را در خود جای داده است.

مدتی است که شایعاتی در مورد سری 14 شیائومی به گوش می رسد. انتظار می رود این سری شامل سه مدل شیائومی 14، شیائومی 14 پرو و ​​شیائومی 14 اولترا باشد. اکنون پوستری از گوشی استاندارد شیائومی 14 به بیرون درز کرده است که مشخصات کامل آن را فاش می کند.

نکات برجسته

  • پوستری از Xiaomi 14 استاندارد در وب سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo به بیرون درز کرده است.
  • پوستر فاش شده مشخصات کامل گوشی هوشمند شیائومی 14 را فاش کرد.

طبق گزارش Gizmochina، پوستر فاش شده از شیائومی 14 استاندارد در وب سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo منتشر شده است.

پوستر فاش شده نشان می دهد که گوشی هوشمند آینده شیائومی 14 احتمالا دارای یک ماژول دوربین مربعی بزرگ است که سه سنسور با برند لایکا را در خود جای داده است. انتظار می رود این لنز دارای یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی OV50H باشد که با یک لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد تله فوتو 50 مگاپیکسلی همراه شود.

علاوه بر این، انتظار می رود شیائومی 14 جدید دارای صفحه نمایش 6.44 اینچی C8 OLED 12 بیتی با وضوح 1.5K باشد. می‌تواند نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 2800 نیت، Dolby Vision و پشتیبانی از HDR10+ را ارائه دهد.

این گوشی هوشمند احتمالا با بلندگوهای دوگانه استریو، بدنه دارای گواهی IP68 و IR Blaster عرضه خواهد شد.

شیائومی 14 همچنین ممکن است از پردازنده معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 3 همراه با رم LPDDR5x و فضای ذخیره سازی UFS 4 استفاده کند.

گوشی هوشمند آینده احتمالا دارای سیستم خنک کننده مایع VC بزرگ برای دفع گرما خواهد بود. همچنین، ممکن است یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم 90 واتی، بی سیم 50 وات و شارژ بی سیم معکوس 10 واتی داشته باشد.

پیش از این، شایعه شده بود که شیائومی 14 پرو با قاب تیتانیومی و اتصال ماهواره ای عرضه خواهد شد.

بنیانگذار و مدیر عامل شیائومی، لی جون، امروز سیستم عامل جدید این شرکت به نام HyperOS را معرفی کرد. این سیستم عامل جدید قرار است در سری 14 شیائومی عرضه شود و به تدریج جایگزین سیستم عامل فعلی شرکت “MIUI” خواهد شد.

معاون جهانی شیائومی، آلوین، همچنین تایید کرد که HyperOS جدید در سطح جهانی در دسترس خواهد بود و در طول سال 2024 عرضه خواهد شد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.