طراحی شیائومی 14 پرو از تمام زوایا از طریق رندرها فاش شد

مدتی است که شایعاتی در مورد سری 14 شیائومی به گوش می رسد. انتظار می رود این سری شامل سه مدل شیائومی 14، شیائومی 14 پرو و ​​شیائومی 14 اولترا باشد. اکنون طراحی مدل شیائومی 14 پرو از تمام زوایا با رندرهای باکیفیت آشکار شده است.

نکات برجسته

  • طراحی مدل شیائومی 14 پرو از تمام زوایا با رندرهای باکیفیت آشکار شده است.
  • انتظار می رود شیائومی 14 پرو دارای صفحه نمایش تخت باشد.
  • علاوه بر این، احتمالا تا چهار دوربین عرضه خواهد شد.

91Mobiles رندرهای 5K با کیفیتی از شیائومی 14 پرو به دست آورده است که طراحی گوشی هوشمند را از همه جهات نشان می دهد. این رندرها توسط استیو همرستوفر، که به OnLeaks نیز معروف است، ارائه شده است.

با توجه به رندرهای 5K از شیائومی 14 پرو که توسط OnLeaks به اشتراک گذاشته شده است، به نظر می رسد که شیائومی در مقایسه با نسل قبلی این دستگاه، شیائومی 13 پرو، تغییرات قابل توجهی را اعمال کند.

شیائومی 14 پرو - چیکاو

یک تغییر قابل توجه احتمالا تغییر از صفحه نمایش خمیده به صفحه تخت خواهد بود. علاوه بر این، Xiaomi 14 Pro ممکن است به طور قابل توجهی ضخیم تر از مدل قبلی خود باشد و انتظار می رود اندازه ماژول دوربین به طور قابل توجهی رشد کند.

بر اساس رندرها، انتظار می‌رود شیائومی 14 پرو دارای ابعاد تقریباً 161.6 در 75.3 در 8.7 میلی‌متر باشد و ارتفاع ماژول دوربین به 13.1 میلی‌متر برسد.

همچنین، پیش بینی می شود که این گوشی دارای صفحه نمایش مسطح 2.5 بعدی 6.6 اینچی با دوربین پانچ سوراخ مرکزی باشد. علاوه بر این، احتمالاً با حداکثر چهار دوربین همراه با سنسورهای مختلف دیگر عرضه خواهد شد و گفته می شود که به بلندگوهای دوگانه نیز مجهز خواهد بود.

انتظار می رود شیائومی 14 پرو به چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شود که قرار است اواخر این ماه معرفی شود. همچنین، می تواند دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی باشد. ممکن است باتری 4860 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی و پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی داشته باشد.

پیش از این، شایعه شده بود که شیائومی 14 پرو با قاب تیتانیومی و اتصال ماهواره ای عرضه خواهد شد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.