سامسونگ گلکسی M44 مجهز به دوربین سه گانه است؟

سامسونگ از گوشی هوشمند میان رده خود با نام Samsung Galaxy M34 5G در جولای 2023 در هند رونمایی کرد. هنوز یک سال از عرضه گلکسی M34 5G نمی گذرد و به نظر می رسد که سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمند بعدی است. ما در مورد گلکسی M44 5G سامسونگ صحبت می کنیم.

نکات برجسته

  • Samsung Galaxy M44 قبلاً در گواهی NRRA کره دیده شده بود.
  • یک راهنمایی‌کننده به X (توئیتر سابق) مراجعه کرد تا اولین نگاه به Samsung Galaxy M44 را به اشتراک بگذارد.
  • پیش از این، سامسونگ گلکسی M44 5G نیز در ماه جولای در Geekbench دیده شده بود.

درست مانند هر گوشی هوشمند و گجت دیگری، درز و شایعات مربوط به گلکسی ام 44 5G در اینترنت در حال انجام است. این گوشی هوشمند قبلاً در گواهینامه NRRA کره دیده شده بود که شماره مدل آن – SM-M446K را نشان می داد. اکنون، یک افشای جدید طراحی و ظاهر گلکسی M44 را فاش می کند. بیا یک نگاهی بیندازیم.

طراحی سامسونگ گلکسی M44 فاش شد

Tipster Anthony به X (توئیتر سابق) مراجعه کرد تا اولین نگاه به Samsung Galaxy M44 را به اشتراک بگذارد. تصاویر حاکی از آن است که در جلوی طراحی، چیز زیادی برای انتظار وجود ندارد. طراحی مشابه مدل قبلی گلکسی M34 است. با این حال، در قسمت پشتی، می‌توانیم شاهد نصب دوربین سه‌گانه در کنار فلاش LED باشیم.

مشخصات مورد انتظار سامسونگ گلکسی M44

پیش از این، گلکسی M44 5G در ماه جولای در Geekbench دیده شده بود که مشخصات خاصی از دستگاه را فاش کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله “سامسونگ گلکسی M44 با یک چیپست شگفت‌انگیز در فهرست بنچمارک قرار دارد” مراجعه کنید.

گوشی هوشمند آینده ممکن است از چیپست اسنپدراگون 888 قدرت بگیرد. علاوه بر این، لیست Geekbench همچنین نشان داد که می تواند با 6 گیگابایت رم عرضه شود. بعلاوه، می تواند روی سیستم عامل اندروید 13 نیز اجرا شود.

خوب، این تمام چیزی است که تا کنون در مورد سامسونگ گلکسی M44 5G آینده می دانیم. منتظر بروزرسانی های بیشتر در مورد گوشی هوشمند باشید.

 

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.