سامسونگ گلکسی M44 با یک چیپست شگفت‌انگیز در فهرست بنچمارک قرار دارد

سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید است که قرار است وارد بازار میان‌رده‌های پرسروصدا شود و امروز در پایگاه داده نتایج آنلاین Geekbench مشاهده شده است. این به هر حال نیست که کسی در سامسونگ یک نمونه نمایشی دستی دارد و از آن برای اجرای بنچمارک‌ها استفاده می‌کند. همراه چیکاو باشید.

نکته جالب تر این است که این نمونه از چیپست Snapdragon 888 شرکت کوالکام تغذیه می‌شود. این انتخاب عجیبی است که از سوی سامسونگ انجام شده است؛ ابتدا به‌خاطر اینکه یک چیپ کوالکام است و نه یکی از قطعات Exynos خودش، و همچنین به‌خاطر اینکه Snapdragon 888 تقریباً سه سال پیش عرضه شده است.

بله، در زمان خود، این چیپست (Snapdragon 888) حاکم بر عرصه بود، اما این روزها دوران آن چندان حال و هوایی نداریم و اما شاید کوالکام هنوز چندین عدد 888 بی‌استفاده در انبارهای خود داشته باشد و سامسونگ معامله‌ای خوب به دست آورده باشد؟

به هر حال، گلکسی ام 44 شماره مدل SM-M446K را خواهد داشت و در یک نسخه از آن ۶ گیگابایت حافظه RAM (همانطور که در بنچمارک انجام شده است) خواهد داشت، اگرچه ممکن است نسخه‌های متفاوتی نیز وجود داشته باشد. نمونه نمایشی با سیستم عامل اندروید ۱۳ اجرا شد که همان نسخه‌ای است که محصول نهایی با آن عرضه خواهد شد، مگر اینکه به سال آینده تاخیر بخورد. گلکسی ام 44 مورد انتظار است که به هند عرضه شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.