سامسونگ اهداف تولید گلکسی زد Fold 5 و گلکسی زد Flip 5 را کاهش داده است

جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ عملکرد بسیار خوبی دارند، زیرا فروش گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 نسبت به فروش گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 در همان زمان در سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است. به گفته The Elec کره ای، از اواسط ماه جاری، سازنده بیش از 8 هفته از موجودی هر دو گوشی باقی مانده است. این گزارش به این داده‌ها اشاره می‌کند تا نشان دهد که تاشو به سبک کتاب و تاشوی تاشوی هر دو همچنان با یک کلیپ ثابت به فروش می‌رسند.

گلکسی زد فلیپ 5، حدود  65 درصد از کل فروش این خط را به خود اختصاص داده است. این گزارش خاطرنشان می کند که سامسونگ هر دو هفته یک بار برای این دو گوشی تاشو قطعات سفارش می دهد، بنابراین اگر تقاضا افزایش یابد، غول فناوری می تواند قطعات بیشتری را برای این دو مدل سفارش دهد. در ابتدا، سامسونگ قرار بود 13 میلیون دستگاه ترکیبی از گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را تولید کند، اما علیرغم فروش بیشتر در کل سال به سال، سامسونگ به دلیل سخت‌تر بودن، تعداد دستگاه‌های تاشو را کاهش داده است. -شرایط اقتصادی جهانی بیش از حد انتظار.

سامسونگ می تواند امسال 10 میلیون دستگاه گلکسی Z را در سراسر جهان با 7 میلیون تحویل گلکسی Z Fold 5/Galaxy Z Flip 5 و 3 میلیون محموله باقی مانده از مدل های قدیمی به فروش برساند. سال گذشته، سامسونگ بیش از 9 میلیون دستگاه از گوشی های تاشو خود را به فروش رساند.

تعطیلات شکرگزاری کره جنوبی از این هفته آغاز می شود و سامسونگ سفارشات اضافی نداده است که به نظر می رسد نشان دهد که انتظار می رود تقاضای پیش بینی شده در کوتاه مدت ثابت بماند. از آنجایی که تامین‌کنندگان معمولاً تولید خود را در طول تعطیلات تعطیل می‌کردند، در صورتی که تقاضا برای تلفن‌ها بسیار فراتر از انتظار بود، سامی قبل از اینکه تامین‌کنندگان خطوط مونتاژ خود را برای تعطیلات تعطیل کنند، قطعات و لوازم بیشتری سفارش می‌داد.

Elec همچنین می گوید که تامین کنندگان سامسونگ به زودی تولید قطعات سری گلکسی اس 24 را آغاز خواهند کرد و امیدوار است آن را یک ماه زودتر از سری گلکسی اس 23 امسال معرفی کند. گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا در 1 فوریه رونمایی و در 17 فوریه عرضه شدند. سامسونگ امیدوار است عرضه سری گلکسی اس 24 را به عنوان راهی برای مقابله با خط تولید آیفون 15 که انتظار می‌رود در اوایل سال آینده به فروش خود ادامه دهد، افزایش دهد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.