چرا صفحه اکسپلور اینستاگرام من بازنشانی (ریست) شد؟

بخش اکسپلور اینستاگرام جایی است که محتوایی را می‌بینید که بر اساس علایق شما، از محتوایی که دوست دارید تا آن‌هایی که روی آن‌ها نظر می‌دهید، پر شده است. اینستاگرام بر اساس اطلاعاتی که در مورد شما جمع آوری کرده است، ویدیوها و تصاویر زیادی را در بخش اکسپلور نمایش می دهد.

به این ترتیب، می‌تواند شما را در تمام طول روز به پلتفرم بچسباند، با دیدن پست‌هایی که مطابق با علایق شما هستند، و هر تعاملی که با این پست‌ها دارید مطالعه علاقه‌تان را آسان می‌کند. با این حال، صفحه اکسپلور می تواند بازنشانی شود.

آیا با تنظیم مجدد صفحه اکسپلور خود در اینستاگرام مشکل داشتید، و نمی توانید بفهمید که چرا این اتفاق می افتد؟

جواب سریع

متأسفانه، این یک اشکال در اینستاگرام است و شما نمی توانید در مورد آن کاری انجام دهید. با این حال، می‌توانید صفحه اکسپلور را بازخوانی کنید، برنامه را مجدداً راه‌اندازی کنید، آن را به‌روزرسانی کنید یا از برنامه خارج شوید و ببینید که آیا این خطا برطرف می‌شود یا خیر.

ما توضیح خواهیم داد که چرا صفحه اکسپلور شما در اینستاگرام بازنشانی می شود. همچنین، گزینه‌های مختلفی را که می‌توانید امتحان کنید بررسی می‌کنیم تا ببینیم آیا صفحه اکسپلور شما را برطرف می‌کند یا خیر. در نهایت، ما در مورد سوالات متداول در مورد بازنشانی صفحه اکسپلور اینستاگرام صحبت خواهیم کرد. همراه چیکاو باشید.

صفحه “اکسپلور” در اینستاگرام چیست؟

صفحه اکسپلور در اینستاگرام در ابتدا تب “محبوب” نامیده می شد که محبوب ترین و پربیننده ترین محتوای اینستاگرام را نمایش می داد. سپس کاربران می توانند در این بخش پیمایش کنند و هر محتوای پرطرفدار یا پرطرفداری را خارج از علایق خود تماشا کنند. با این حال، اینستاگرام زمانی که نیاز به فیلتر کردن محتوا بر اساس علاقه کاربر را دید، نام آن را به «اکسپلور» تغییر داد.

صفحه اکسپلور به الگوریتم اینستاگرام برای نمایش محتوا بر اساس علایق کاربر متکی است. به عنوان مثال، اگر اینستاگرام متوجه شد که شما به موضوعات و پست های برنامه نویسی واکنش نشان می دهید، انتظار داشته باشید محتوای برنامه نویسی را در صفحه اکسپلور خود پیدا کنید.

نکته اصلی این است که صفحه اکسپلور برای کاربر خاص است و به روز رسانی با محتوای جدید ادامه می دهد تا شما را به اینستاگرام بچسباند. وقتی به این محتوای خاص عادت دارید، دیدن بازنشانی صفحه اکسپلور شما می تواند ناامید کننده باشد.

چرا صفحه اکسپلور اینستاگرام من بازنشانی شد؟

مشکل بازنشانی صفحه اکسپلور اینستاگرام برای اولین بار در سال 2018 گزارش شد. امسال نیز بسیاری از افراد هنگام بازنشانی صفحه اکسپلور خود با این مشکل مواجه شده اند. به جای دیدن محتوایی که با علاقه شما مطابقت دارد، می توانید عکس های طبیعت و سایر محتوایی را مشاهده کنید که با آنچه در ابتدا به آن عادت داشتید مطابقت ندارد.

فیدهای قبلی شما دیگر ظاهر نمی شوند و این محتوای جدید و خسته کننده می تواند خسته کننده باشد. بازنشانی صفحه اکسپلور به دلیل یک باگ اینستاگرام است و هیچ جزئیات رسمی در مورد نحوه رفع این باگ ارائه نشده است. فقط چند راه حل می تواند به حل مشکل کمک کند. این اشکالات بیشتر کاربران اینستاگرام را تحت تأثیر قرار داده و فیدهای آنها را تحت تأثیر قرار داده است.

بنابراین، وحشت نکنید، زیرا بسیاری از افراد با مشکل مشابهی روبرو هستند، و امیدواریم که شما راه حلی برای آن داشته باشید.

نحوه رفع بازنشانی صفحه اکسپلور اینستاگرام

اینستاگرام هیچ راه حل رسمی برای این اشکالات ارائه نکرده است، اما چند ترفند وجود دارد که می تواند به رفع اشکال کمک کند.

ابتدا به تب Explore بروید و با چند بار پایین کشیدن صفحه از بالا، آن را به روز کنید. پس از بازخوانی صفحه، امیدواریم برگه اکسپلور خود را به درستی کار کند.

در غیر این صورت، اینستاگرام را با بستن و باز کردن مجدد آن از صفحه اصلی، راه اندازی مجدد کنید. با این حال، در نظر داشته باشید که از اینستاگرام خارج شوید و سپس دوباره وارد شوید تا ببینید آیا این به شما کمک کرد تا صفحه اکسپلور معمول خود را دوباره به دست آورید یا خیر.

آخرین گزینه آپدیت برنامه است. ممکن است اینستاگرام آخرین نسخه برنامه را داشته باشد که رفع این اشکال را دارد و شما هنوز نسخه خود را به روز نکرده اید.

برای اندروید، اینستاگرام را از فروشگاه Google Play به روز کنید. برای آیفون، آن را از اپ استور به روز کنید.

اینها چند ترفند برای اصلاح صفحه اکسپلور در اینستاگرام هستند.

سوالات متداول

چرا صفحه اکسپلور اینستاگرام من بازنشانی می شود؟

علت بازنشانی صفحه اکسپلور اینستاگرام به دلیل اشکال در اینستاگرام است. با این حال، اینستاگرام هیچ راه حل رسمی برای این مشکل ارائه نکرده است. می توانید برنامه اینستاگرام را مجددا راه اندازی کنید، از سیستم خارج شوید یا برنامه اینستاگرام را به روز کنید.

صفحه اکسپلور اینستاگرام چگونه کار می کند؟

صفحه اکسپلور از الگوریتمی برای فیلتر کردن محتوایی استفاده می‌کند که با علاقه شما مطابقت دارد، و مواردی که با علاقه شما مطابقت دارند در صفحه اکسپلور اینستاگرام شما ظاهر می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که چسبیده و سرگرم می‌شوید.

نتیجه گیری

وقتی صفحه اکسپلور اینستاگرام خود را بازنشانی می‌کند، ممکن است خسته‌کننده شود. این راهنما توضیح داده است که چرا صفحه اینستاگرام شما می‌تواند خود را بازنشانی کند و نکاتی را برای کمک به بازنشانی آن و امیدواری به بازیابی فیدهای معمول خود ارائه کرده است.
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.