از کجا بفهمیم در اسکایپ بلاک شدیم؟

اسکایپ، مانند سایر پلتفرم‌های ویدئو کنفرانس و پیام‌رسانی، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ویژگی بلوک، کنترل کنند که چه کسی می‌تواند برای آنها پیامک ارسال کند. هنگامی که با یک فرد مزاحم یا یک کلاهبردار روبرو می شوید، فضایی برای مسدود کردن و گزارش اختیاری آن شخص دارید.

وقتی شخصی را در اسکایپ بلاک می کنید، ارتباط او با شما را قطع می کنید. بنابراین، چگونه می دانید که در اسکایپ بلاک شده اید؟

جواب سریع

وقتی شخصی شما را در اسکایپ بلاک می کند، هیچ اعلانی مبنی بر اینکه شما را بلاک کرده است دریافت نمی کنید. بنابراین، شما باید به علائم دیگر اعتماد کنید. به عنوان مثال، اگر اسکایپ خود را باز کنید و به کسی پیام دهید یا با کسی تماس بگیرید، اما پیام شما تحویل داده نشود یا تماس شما وصل نشود، او شما را مسدود کرده است. یا اگر نمایه شخص را فقط برای دریافت این خطا مشاهده می کنید که جزئیات خود را به اشتراک نگذاشته است. با این حال، اگر فرد آفلاین ظاهر شود اما وقتی او را با حساب اسکایپ دیگری چک می‌کنید آنلاین باشد، مسدود شده‌اید.

ما متوجه خواهیم شد که مراحل مسدود کردن در اسکایپ چگونه انجام است. علاوه بر این، روش‌های مختلفی را که می‌توانید برای بررسی اینکه آیا شخصی شما را در اسکایپ مسدود کرده است یا خیر، مورد بحث قرار خواهیم داد. همراه چیکاو باشید.

آموزش بلاک کردن در اسکایپ

مسدود کردن شخصی در اسکایپ کار آسانی است. این مراحل را دنبال کنید.

  • برنامه Skype خود را باز کنید و وارد شوید.
  • فرد مورد نظر را پیدا کنید و به نمایه اسکایپ او دسترسی پیدا کنید. سپس روی گزینه “مشاهده نمایه” کلیک کنید.
  • صفحه نمایه آنها را به پایین اسکرول کنید و روی گزینه “Block Contact” کلیک کنید.
  • در نهایت، روی گزینه «Block» کلیک کنید و انتخاب کنید که «گزارش سوء استفاده» یا خیر.

به این ترتیب می‌توانید به سرعت شخصی را در اسکایپ مسدود کنید. این وضعیت تا زمانی که تصمیم به رفع انسداد آن شخص بگیرید، باقی خواهد ماند.

وقتی کسی شما را در اسکایپ بلاک می کند چگونه به نظر می رسد؟

اسکایپ مشتاق حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران است. بنابراین، هنگامی که با موقعیتی مواجه می شوید که شما را مجبور به مسدود کردن شخصی می کند، این عمل به صورت مخفیانه انجام می شود و هیچ اطلاعیه ای برای اطلاع فرد مسدود شده ایجاد نمی شود.

بنابراین، نمی‌دانید که آیا کسی شما را مسدود کرده است، مگر اینکه مشتاق باشید چند پرچم قرمز را بررسی کنید که نشان می‌دهد ممکن است بلاک شده باشید.

چگونه بفهمیم در اسکایپ بلاک شدیم یا خیر؟

برخی از راه‌های مختلف برای اطلاع از اینکه مسدود شده‌اید شامل موارد زیر است.

نمایه شخص را بررسی کنید

هنگامی که شخصی شما را در اسکایپ مسدود نکرده است، می توانید بدون هیچ مانعی اطلاعات نمایه او را مشاهده کنید. با این حال، اگر بلاک شده باشید، با خطایی مواجه می‌شوید که می‌گوید آن شخص جزئیات نمایه خود را به اشتراک نگذاشته است. بنابراین مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه Skype خود را باز کنید.
  • با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد شوید.
  • فرد مورد نظر را از لیست مخاطبین خود بیابید.
  • روی نام کاربری کلیک کنید تا نمایه آنها ظاهر شود.

اگر نمایه آنها نماد پیش‌فرض اسکایپ را نشان دهد یا پیامی مبنی بر اینکه جزئیات خود را به اشتراک نگذاشته است، شما در اسکایپ مسدود شده‌اید.

ارسال پیام یا برقراری تماس را امتحان کنید

وقتی در اسکایپ هستید، می توانید سعی کنید به دوستان اسکایپ خود پیام ارسال کنید یا با آنها تماس اسکایپ برقرار کنید. اگر شخصی شما را مسدود کرده باشد، پیام های آنها تحویل داده نمی شود. علاوه بر این، تماس آنها انجام نمی شود و به دلیل قطع ارتباط شما با آن شخص، قطع می شود.

وضعیت آنها را بررسی کنید

افرادی که شما را در اسکایپ بلاک کرده اند هر زمان که نمایه آنها را مشاهده می کنید به صورت آفلاین ظاهر می شوند. می توانید از حساب دیگری استفاده کنید تا ببینید آیا آنها آنلاین هستند یا خیر. اگر نشان دهد که کاربر آنلاین است، احتمالاً آن شخص شما را بلاک کرده است.

نتیجه گیری

وقتی کسی شما را بلاک می کند اسکایپ به شما اطلاع نمی دهد. با این حال، ما سه رویکرد برای کمک به تعیین اینکه آیا مسدود شده‌اید را به شما آموزش دادیم. متشکریم که تا انتهای این مطلب آموزشی همراه ما بودید.
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.