اولین گوشی تاشو وان‌پلاس هم خبر خوب و هم بد برای سامسونگ است

در حالی که سامسونگ گوشی‌های تاشو نسل پنجم خود را هفته گذشته معرفی کرد، برخی از شرکت‌های رقیب نیز در حال راه‌اندازی گوشی‌های تاشو نسل اول خود هستند. وان‌پلاس یکی از این شرکت‌هاست و منتظریم که این شرکت در اواخر این ماه اولین گوشی تاشو خود را به نام وان‌پلاس اوپن معرفی کند، که هم خبر خوب و هم بدی برای سامسونگ است. همراه چیکاو باشید.

OnePlus Open از صفحه نمایش OLED تاشو سامسونگ استفاده می کند

گوشی‌های وان‌پلاس به طور کلی در کشورهای غربی بیشتر از گوشی‌های شرکت‌های چینی دیگر به فروش می‌رسند. بنابراین، انتظار می‌رود گوشی وان‌پلاس اوپن در کشورهای اروپایی و شمال امریکایی بیشتری در دسترس باشد تا با گلکسی زد فولد 5 رقابت کند. این به این معناست که برای سامسونگ رقابت بیشتری وجود خواهد داشت. گفته شده است که وان‌پلاس اوپن دارای سخت‌افزار دوربین بیشتری، صفحه‌های بزرگتر و باتری بسیار بزرگتری است. به دلیل مشخصات سخت‌افزاری بهتر، گوشی تاشو وان‌پلاس ممکن است برخی از خریداران را از سامسونگ جلب کند. با این حال، گوشی وان‌پلاس اوپن نیز به سود شرکت الکترونیک سامسونگ خواهد بود.

بر اساس گزارشی از مخترع اطلاعاتی Max Jambor، گوشی تاشو وان‌پلاس ابتدا باید دارای نمایشگر BOE باشد. با این حال، شرکت اکنون تصمیم گرفته است که از یک پنل OLED تاشو برتر از شرکت نمایشگر سامسونگ استفاده کند. این گوشی مورد شایعه‌ست که دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن Full HD+ و یک صفحه نمایش OLED تاشو 7.8 اینچی با رزولوشن QHD+ باشد. صفحه‌های OLED تاشو از نمایشگر سامسونگ به طور کلی بهتر از صفحه‌های BOE در نظر گرفته می‌شوند. بنابراین، در حالی که اولین گوشی تاشو وان‌پلاس با دیویژن تلفن همراه سامسونگ رقابت خواهد کرد، به سود کسب‌وکار ساخت نمایشگر سامسونگ نیز خواهد بود.

OnePlus Open از صفحه نمایش OLED تاشو سامسونگ استفاده می کند - چیکاو

با توجه به گزارشات قبلی، انتظار می‌رود گوشی تاشو وان‌پلاس از همان پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 استفاده شده در گلکسی زد فولد 5 بهره‌برداری کند، همچنین دارای 16 گیگابایت حافظه RAM و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. احتمالاً دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بر روی صفحه‌ی نمایش جلد و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی بر روی صفحه‌ی تاشو، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 48 مگاپیکسلی و دوربین تلفنوتوغراف با زوم اپتیکال 5 برابر 64 مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود با باتری 4800 میلی‌آمپرساعت و شارژ سریع 67 وات تامین انرژی شود. قیمت این گوشی حدود 1500 تا 1800 دلار خواهد بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.