تصاویر گوشی‌های هوشمند OPPO PJG110 در TENAA ظاهر شد و احتمالاً به زودی عرضه می شود

سه گوشی اپو با شماره مدل‌های مشابه، به نام‌های PJA110، PJC110 و PJG110، در پایگاه داده سایت تاییدیه TENAA چین ظاهر شده‌اند. با این‌حال، با وجود شماره‌های مدل نزدیک به هم، این گوشی‌ها به نظر می‌آید دستگاه‌های مختلفی هستند. گوشی PJC110 به عنوان Oppo K11 5G قبلاً معرفی شده است، در حالی‌که به نظر می‌آید PJA110 مربوط به OnePlus Ace 2 Pro در آینده باشد. با این حال، مشخصات و تصاویر PJA110 هنوز توسط فهرست TENAA اعلام نشده است. به نظر می‌رسد که گوشی PJA110 از طراحی مشابه OnePlus 12R بهره خواهد برد که به عنوان نسخه تغییرنامه داده‌شده برای بازار جهانی باور می‌شود. اما در مورد گوشی PJG110، هنوز هیچ اطلاعاتی در حال حاضر در دسترس نیست و این گوشی به یک مرموز باقی می‌ماند. خوشبختانه، تصاویر Oppo PJG110 که طراحی آن را نشان می‌دهند، در پایگاه داده TENAA موجود هستند. همراه چیکاو باشید.

طراحی OPPO PJG110

با توجه به تصاویر TENAA، گوشی PJG110 با صفحه‌نمایش AMOLED منحنی با طراحی پانچ‌هول مرکز‌گرا ظاهر می‌شود. به نظر می‌آید که از اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر نیز بهره می‌برد. در سمت راست گوشی، دکمه حجم و دکمه روشن و خاموش قرار دارند.

روی پنل پشتی گوشی، یک ماژول دوربین دایره‌ای واقع شده است که شامل سه دوربین و فلش LED می‌شود. جزئیات بیشتر در مورد مشخصات گوشی هنوز گزارش نشده‌اند، بنابراین توصیه می‌شود منتظر اطلاعات اضافی باشید. برخی منابع ادعا کرده‌اند که این گوشی ممکن است OPPO A2 Pro 5G باشد، اما تاکنون شواهد محکمی برای حمایت از این ادعا وجود ندارد.

در اخبار مرتبط، احتمالاً رویداد بزرگ بعدی اپو در ماه اوت در چین برگزار خواهد شد. این رویداد ممکن است با ورود گوشی قابل‌تاشو Find N3، تبلت میان‌رده Oppo Pad Air 2 و سری Oppo Watch 5 رونمایی شود. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که Find N3 و Pad Air 2 بعدها در بازار جهانی عرضه خواهند شد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.