تلگرام در ماه آینده قابلیت استوری دریافت می کند

قابلیت استوری در همه‌جا حضور دارد. این ویژگی که توسط اسنپ‌چت در سال ۲۰۱۳ به وجود آمد و به صورت بیش از حد عجیبی توسط Meta پذیرفته شد و به همه چیز از فیسبوک تا فیسبوک مسنجر و اینستاگرام (به صورتی که تاکنون بهترین پاسخ‌دهنده است) و واتساپ وارد شد و حتی توسط گوگل نیز آزمایش شد، اکنون در حال راه‌اندازی در تلگرام است.

تلگرام تا به حال، به نحوی توانسته است مقاومت کند و استوری را به اپلیکیشن خود اضافه نکند.  پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، امروز اعلام کرد که داستان‌ها از ابتدای ماه آینده در این پلتفرم قابل استفاده خواهند بود. اگر در تصور کردن اینکه آنها چگونه به نظر خواهند رسید، دچار شک و تردید هستیددر ادامه به شما توضیح می دهیم.

در استوری ها، شما قادر خواهید بود عنوان (کپشن)، عکس و ویدئوهایی که توسط دوربین جلو و عقب به طور همزمان گرفته شده‌اند را پشتیبانی کنید. هر داستان پس از ۶، ۱۲، ۲۴ یا ۴۸ ساعت منقضی خواهد شد – به انتخاب شما. همچنین می‌توانید تنظیم کنید تا برخی از داستان‌ها برای همیشه در پروفایل شما نمایش داده شوند، با تنظیمات حریم خصوصی مجزا برای هرکدام. به زودی هم قادر خواهید بود پیام‌ها را از کانال‌ها در داستان‌ها منتشر کنید.

دوروف می‌گوید که پس از آزمایش داخلی این ویژگی، حتی افراد شکاک در تیم شروع به قدردانی از آن کردند و اکنون هیچ عضوی از تیم نمی‌تواند تلگرام را بدون آن تصور کند. این به معنای این است که احتمالاً بعد از ورود آن، این ویژگی برای همیشه باقی خواهد ماند.

متشکریم که تا انتهای این مقاله همراه چیکاو بودید. نظر شما درباره اضافه شدن قابلیت استوری به تلگرام چیست؟
امتیاز دهید
منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.