چطور پیام های حذف شده شاد را برگردانیم؟

امروزه پیام رسان‌ها بخش بزرگی از زندگی ما شده‌اند و برای ارتباط با دوستان، خانواده و همکارانمان از آن‌ها استفاده می‌کنیم. با این حال، بعضی اوقات ممکن است پیام‌های مهمی که ارسال کرده‌ایم را به طور ناخواسته حذف کنیم. در این صورت احتمال دارد دیگر قادر به دسترسی به آن‌ها نباشیم. در این مقاله به صورت کامل پرسش “چطور پیام های حذف شده شاد را برگردانیم؟” را بررسی می کنیم. همراه چیکاو باشید.

 پیام هایی که در پیام رسان بومی شاد حذف می‌شوند، به روشی که در مواردی مانند پیام هایی که در سایت‌هایی مانند ایتا حذف می‌شوند، بازیابی نمی‌شوند. در اینجا به دلیلی که داده های مربوط به پیام ها از سرور پاک شده و دیگر در دسترس نیستند، نمی‌توان آن‌ها را بازیابی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله زیر مراجعه کنید:

هنگامی که یک پیام در شاد حذف می‌شود، اطلاعات مربوط به آن پیام از سرور حذف می‌شود و دیگر در دسترس نیست. به عبارت دیگر، پیام از سرور برداشته می‌شود و در دیتابیسی ذخیره نمی‌شود. بنابراین، نمی‌توان آن را بازیابی کرد.

اما برای جلوگیری از از دست رفتن پیام های مهم در آینده، می‌توانید از روش‌های دیگری مانند ایجاد نسخه پشتیبان از پیام‌های خود استفاده کنید. همچنین، بهتر است همیشه پیام های مهم خود را به صورت یک فایل متنی یا عکس در دستگاه خود ذخیره کنید تا در صورت نیاز به آنها دسترسی داشته باشید.

جمع بندی

در نهایت، بهترین راهکار برای جلوگیری از از دست رفتن پیام‌ها، این است که در هنگام ارسال پیام‌های خود، با دقت بیشتری عمل کنید و قبل از حذف پیام، اطمینان حاصل کنید که آن را دیگر نیاز ندارید. متشکریم که تا انتهای این مقاله آموزشی همراه ما بودید. 
3.5/5 - (18 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 نظرات
  1. مینو می گوید

    میشه به من بگید چطور پیام های شاد رو برگردونم متوجه نشدم

  2. H_ma می گوید

    خیلی عالی بود… 😐😒

  3. هه می گوید

    چقد بدرد بخور 😑😒

  4. همتا می گوید

    اینو ک خودمم میدونستم 😐😑😑

    1. _ می گوید

      میشه به من بگید چطور پیام های شاد رو برگردونم متوجه نشدم

  5. هب می گوید

    واو خیلی ب درد خورد 😐🌹

  6. I҉'҉m҉ ҉j҉u҉s҉t҉ ҉t҉i҉r҉e҉d҉ ҉ می گوید

    خیلی تاثیر گذار بود من دنبال این بودم که چطوری برگردونم

    1. me می گوید

      دقیقا