آموزش ایجاد حساب کاربری در ایتا | نحوه استفاده از چند اکانت در یک ایتا

ایجاد حساب کاربری در ایتا رایگان و کاملا در دسترس است. برای داشتن چند اکانت در یک ایتا نیز تنها کافی است تا به تعداد اکانت هایی که می خواهید شماره موبایل داشته باشید. یکی دیگر از سوالات پرتکرار در این زمینه نیز ساخت اکانت ایتا بدون شماره موبایل است. با چیکاو همراه باشید تا به تمامی موضوعات مهم مطرح شده در مقدمه این مقاله بپردازیم.

با توجه به فراگیر شدن استفاده از این پیام رسان داخلی احتمال اینکه نیاز داشته باشید با چند شماره مختلف ایتا را نصب کنید وجود دارد. در واقع استفاده از چند اکانت در یک ایتا به شما کمک می کند تا اکانت کاری، خانوادگی، دوستانه و… خود را از هم تفکیک کنید. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش استفاده از دو برنامه ایتا در یک گوشی استفاده کنیم.

پیش از ساخت حساب کاربری جدید به یک نکته توجه کنید. اگر یش از این اکانت ایتا داشته اید هم اکنون می توانید از همان حساب کاربری استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله بازیابی اکانت حذف شده ایتا مراجعه نمایید.

مراحل ایجاد حساب کاربری در ایتا

برای ساخت اکانت ایتا مراحل زیر را دنبال کنید. قبل از ساخت اکانت ایتا توجه کنید که از یک شماره موبایل معتبر و در دسترس استفاده نمایید. همچنین خوب است بدانید که این شماره به مخاطبین شما نمایش داده می شود.

  • برنامه ایتا را دانلود کرده و اجرا کنید. چند صفحه اول را که توضیحاتی درباره برنامه است رد کنید و گزینه نارنجی رنگ START MESSAGING را بزنید.
  • در مرحله بعد می بایست شماره موبایل خود را وارد کنید. تفاوتی ندارد که سیم کارت شما برای کدام اپراتور باشد.

ایجاد حساب کاربری در ایتا - چیکاو

  • منتظر بمانید تا کد فعال سازی به شماره موبایل شما ارسال شود. اگر کد را دریافت نکردید از صحت شماره موبایل وارد شده اطمینان حاصل نمایید. اگر شماره را درست وارد کردید کمی منتظر بمانید و دوباره تلاش کنید.
  • در مرحله آخر می بایست نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و تیک بالای صفحه را بزنید. با همین چند اقدام ساده شما موفق با ایجاد حساب کاربری در ایتا شدید.

یکی از مراحل مهم در ساخت اکانت ایتا در نظر گرفتن نام و آیدی مناسب برای آن است. برای آشنایی بیشتر با این دو مفهوم مقاله آیدی در ایتا چیست؟ را مطالعه کنید.

آموزش ساخت چند اکانت در یک ایتا

ساخت اکانت دوم در ایتا به دلایل مختلفی اهمیت دارد. همچنین ممکن است که شما تصمیم بگیرید قبل از دیلیت اکانت ایتا اقدام به نصب ایتا دوم کنید. در همین راستا قصد داریم تا در ادامه آموزش های مربوط به این قابلیت را به شما ارائه کنیم.

  • ابتدا در صفحه اصلی ایتا آیکون سه خط را لمس کنید. در منو پیش رو وارد بخش تنظیمات شوید.
  • سپس در قسمت بالایی صفحه آیکون مثلثی را لمس کنید تا منو کشویی آن باز شود.

  • سپس گزینه add account را بزنید و دقیقا مانند روش بالا شماره موبایل، کد تایید پیامکی، نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید. نصب ایتا دوم با همین چند اقدام ساده به پایان می رسد.

نصب ایتا دوم - چیکاو

نصب ایتا با یک شماره در دو گوشی

علاوه بر استفاده از چند اکانت در یک ایتا شما می توانید از یک حساب ایتا خود در چند دستگاه مختلف نیز استفاده نمایید. برای این منظور می توانید از نشست های فعال یا Sessions در بخش تنظیمات خود استفاده نمایید. در قسمت تنظیمات وارد بخش privacy and security شده و روی Active Sessions کلیک کنید.

سوالات متداول

آیا می توان دو برنامه ایتا در یک گوشی داشت؟

شما می توانید از چند اکانت در یک ایتا استفاده کنید. امکان استفاده از دو برنامه ایتا در یک گوشی وجود ندارد اما امکان ساخت اکانت دوم ایتا در یک برنامه فراهم شده است.

در واقع لازم نیست برای داشتن چند اکانت ایتا چندین بار این برنامه را نصب نمایید. برای داشتن اکانت دوم و سوم تنها کافی است تا براساس روش های موجود در همین مقاله حساب کاربری جدید بسازید. با این تفاسیر امکان استفاده از چند اکانت ایتا در یک نرم افزار برای کاربران این پیام رسان وجود دارد.

آیا ساخت اکانت ایتا بدون شماره امکان پذیر است؟

خیر. برای ایجاد حساب کاربری در ایتا نیاز به شماره موبایل فعال و در دسترس دارید. اما می توانید با استفاده از آیدی ایتا بدون شماره به دیگران پیام دهید. در واقع نصب ایتا دوم و نصب ایتا با یک شماره در دو گوشی امکان پذیر است.

4.8/5 - (5 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.