پیام‌رسان سیگنال به قابلیت استوری گذاشتن مجهز شد

براساس بررسی جدید ترین آپدیت اپلیکیشن سیگنال، قابلیت استوری گذاشتن به این پیام رسان اضافه شده است. قابلیت Stories در سیستم عامل های اندروید و iOS این پیام رسان پشتیبانی می شود. برای اطلاع از جزئیات این قابلیت تا انتهای مقاله همراه چیکاو باشید.

سیگنال میزبان قابلیت استوری شد

پیام رسان سیگنال در آپدیت جدید خود به قابلیت انتشار استوری مجهز شده است. با این تفاسیر کاربران اندروید و آیفون می توانند از این به بعد برای اشتراک گذاری تصاویر خود از قابلیت استوری در پیام رسان سیگنال استفاده نمایند. ناگفته نماند که این قابلیت در حالت آزمایش بتا ارائه شده است.

استوری سیگنال مانند استوری در اپلیکیشن شناخته شده اینستاگرام به مدت 24 ساعت نمایش داده می شود. ما پیش از این در چیکاو به طور کامل درباره استوری اینستاگرام صحبت کرده ایم. برای دسترسی به آموزش های موجود در این زمینه به مقاله ” استوری اینستاگرام و تمام قابلیت‌های آن ” سر بزنید. سیگنال اعلام کرده است که ویژگی استوری نیز مانند سایر قابلیت های این شبکه اجتماعی رمزگذاری شده است.

تنظیمات استوری سیگنال - چیکاو

تنظیمات استوری سیگنال به چه صورت است؟

شما می توانید عکس های دلخواه خود را به صورت استوری های 24 ساعته با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. برای شخصی سازی تنظیمات استورمی بایست در بخش تنظیمات انتخاب کنید که می خواهید چه کسانی استوری شما را ببیند یا استوری شما برای چه کسانی مخفی باشد.

اگر نمی خواهید استوری های سیگنال را ببنید نیز می توانید به بخش تنظیمات مراجعه کرده و گزینه «خاموش‌کردن استوری‌ها» را انتخاب نمایید.

ویژگی استوری سیگنال برای سیستم عامل های موبایلی ارائه شده و به زودی برای دسکتاپ نیز عرضه می شود. نظر شما درباره اپلیکیشن سیگنال چیست؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.