جالب ترین ایده ها برای تزئین گل مصنوعی

تزئین دسته گل مصنوعی و استفاده از آن برای آراستن خانه و محل کار به شدت افزایش یافته است. گل های مصنوعی و استفاده کردن از آن ها دارای فواید زیادی می باشد. از جمله این که نگهداری ومراقبت از آن ها بسیار ساده خواهد بود. طول عمر بیشتر، مقرون به صرفه بودن، تبدیل شدن سریع به وسیله ای دکوری از دیگر مزایای استفاده از گل مصنوعی می باشند. هر چند استفاده از گل های طبیعی در هر حالت و شرایطی توصیه می شود اما اگر قصد استفاده از گل های مصنوعی را دارید لازم است که اول با وسایل تزئین دسته گل آشنا شوید و بعد نحوه آراستن آن ها را نیز بیاموزید تا به زیبا ترین شیوه ممکن بتوانید منزل و محل کار خود را به وسیله آن ها تزئین نمایید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نکات طلایی برای تزئین گل مصنوعی

نکات طلایی برای تزئین گل مصنوعی - چیکاو

پیش از پرداختن به بیان نکته های کلیدی درباره تزئین گل مصنوعی باید بیان کنیم که پیشنهاد ما برای استفاده از گل ها قطعا گل های طبیعی می باشند اما اگر بنا به دلایلی شرایط نگهداری از آن ها را ندارید می توانید با به کارگیری چند نکته  ی ساده گل های مصنوعی را آراسته و از زیبایی آن ها لذت ببرید و به نحوی آن ها را جایگزین گل های طبیعی نمایید. اگر برای آراستن آن ها دقت لازم به کار برده شود و از ابزار و لوازم جانبی دیگر برای تزیین آن ها استفاده شود زیبایی آن ها چندین برابر خواهد بود.

اولین نکته برای تزئین گل مصنوعی این است که شیوه های متنوع و متفاوتی برای آراستن آن ها به کار بگیرید تا زمان استفاده از آن ها طبیعی جلوه نمایند.

دومین نکته استفاده از گل هایی است که دارای شاخه ی سیمی هستند. این نوع گل ها را به راحتی می توان در هر گلدان و سبدی جای داد.

استفاده از یک گلدان شیک و زیبا می تواند زیبایی گل مصنوعی شما را چندین برابر کند. این مورد دومین نکته مهم برای تزئین گل مصنوعی است که باید مد نظر قرار بگیرد. استفاده از لوازم جانبی مانند شاخ و برگ مصنوعی، خزه، سنگ و غیره.

اصلی ترین نکته درباره تزئین گل مصنوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد پیروی از اصل سادگی است. سادگی زیبایی گل ها را بیشتر جلوه خواهد داد و سبب طبیعی نمایان شدن آن ها خواهد شد.

استفاده از گلدان های متناسب با گل از دیگر موارد مهم در تزئین گل مصنوعی می باشد. برخی از گل ها در گلدان های بلند و باریک و برخی دیگر در گلدان های کوتاه و پهن، عده ای در گلدان شیشه ای و بعضی دیگر در سبد های حصیری زیبا تر خواهند بود. بنابراین بهتر است از طریق آزمون و خطا مناسب ترین  و شکیل ترین گلدان را برای گل مورد نظر خود انتخاب کنید.

نکته ی مهم دیگری که باید به آن توجه شود این است که از گل های باکیفیت و مرغوب برای آراستن خانه خود استفاده کنید. از انتخاب گل های بی کیفیت که اغلب از جنس پلاستیک هستند باید خودداری نمود زیرا علاوه بر عدم زیبایی مصنوعی بودن آن ها از دور نمایان خواهد بود.

ایده های جالب تزئین گل مصنوعی

ایده های جالب تزئین گل مصنوعی - چیکاو

جالب ترین ویژگی که در تزئین گل مصنوعی مطرح است آراستن آن به شیوه های مختلف می باشد. بنابراین دست افراد برای تزئین آن ها کاملا باز خواهد بود.

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که گل طبیعی را بیشتر می پسندید اما شرایط و وقت لازم برای نگهداری از آن ها را ندارید می توانید با خریداری چند شاخه گل مصنوعی با کیفیت و قراردادن آن ها در  گلدانی شیشه ای تا حد زیادی می توان کمبود گل طبیعی در محیط خانه را جبران نمود. برای طبیعی جلوه دادن گلدان تان بهتر است کمی آب در آن بریزید و یا از شاخ و برگ های طبیعی برای اطراف گل استفاده نمایید و یا حتی با قرار دادن گلدان در کنار پنجره و یا پرده جلوه طبیعی تری به گلدان ببخشید.

دومین ایده جذاب دیگر برای تزئین گل مصنوعی این است که اگر گلدانی طلایی رنگ در خانه دارید می توانید از چند شاخه گل رز رنگی برای درون آن استفاده کنید. ترکیب رنگ طلایی با رز های رنگی فضایی  با نشاط را در خانه به وجود خواهد آورد.

اگر قصد دارید از گل مصنوعی برای آراستن دکوراسیون خانه خود استفاده کنید اما هنوز هیچ طرح و نوعی را انتخاب نکرده اید. پیشنهاد ما به شما انتخاب شاخه های شکوفه دار در چند طرح و رنگ مختلف به همراه گلدانی شیشه ای و با سرامیکی سفید خواهد بود. شاخه گل هایی که به شکل شکوفه هستند زمانی که در چند رنگ و طرح مختلف در کنار هم قرار بگیرند زیبایی خیره کننده ای ایجاد خواهند کرد.

شاخه های دیزاین شده با شکوفه های ریز از دیگر ایده های جالب تزئین گل مصنوعی می باشد که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. سادگی و طبیعی بودن شاخه هایی که تنها با شکوفه پوشیده شده اند سبب می شود تا افراد به محض دیدن آن ها مجذوب زیبایی  خارق العاده شان شوند البته به شرطی که دیزاینی مناسب برای آنها به کار برده شود. این گونه شاخه ها را با قرار دادن در گلدان های بلند تزیین کرده و در گوشه ی هال و یا پذیرایی از آنها استفاده کرد.

ایده جالب دیگر که از آن می توان برای آراستن راهرو و راه پله ی منازل استفاده کرد این است که گلدان های سنگی نسبتا بزرگ را انتخاب کرده و از گل های مصنوعی با طرح ها و رنگ های متضاد برای درون آن استفاده کنید. تزیین این نوع گل ها شاید اندکی متفاوت به نظر برسد اما به کار گیری گل های متنوع و متفاوت که هر کدام دارای یک رنگ خاص باشند به اضافه شاخ و برگ های نسبتا بزرگ ایده ای جالب برای راهرو ها و پاگردهای راه پله ها خواهد بود.

1) تزئین گل مصنوعی برای استفاده در آشپزخانه و روی میز 

آشپزخانه قلب تپنده هر خانه ای است که باید به زیباترین شکل ممکن آن را دیزاین کرد. زیرا جود شادابی و نشاط در قلب تپنده خانه حتما شور و نشاطی وصف ناشدنی به تمام فضای خانه سرایت خواهد کرد. یکی از راه های جالب برای دیزاین آشپزخانه استفاده از گل های مصنوعی می باشد.

استفاده از چند شاخه شکوفه ی بهاری به همراه یک گلدان مسی و قرار دادن آن روی کابینت یا جلوی پنجره آشپزخانه قطعا زیبا خواهد بود.

روش دیگری که برای تزئین گل مصنوعی برای آشپزخانه به کار برده می شود استفاده از گلدان های فانتزی به همراه چند شاخه گل نسبتا کوتاه مانند گل نرگس و یا شاخه های رز صورتی می باشد. برای تزیین این گل ها لازم نیست از لوازم جانبی زیادی استفاده شود. به کارگیری یک گلدان به شکل پارچ آب و یا قوری و یا ماگ می تواند زیبایی دلنشینی را در فضای آشپزخانه ایجاد کند.

تزیین گل مصنوعی - چیکاو

تهیه چند شاخه گل سفید کاغذی به همراه چند شاخه شکوفه ی سفید و قرار دادن آن ها در گلدانی بلوری بدونه اضافه کردن هیچ چیز دیگری می تواند ایده ای جالب برای روی میزهای صبحانه و یا ناهار خوری باشد.

قرار دادن چند شاخه گل همرنگ و هم طرح در یک گلدان مسی و یا سرامیکی و پر کردن اطراف آن با خاک مصنوعی و قرار دادن آن جلوی پنجره آشپزخانه دیزاین جالب دیگری است که درباره گل های مصنوعی می توان انجام داد.

نکته: بهترین ایده برای دیزاین گل های مصنوعی استفاده از گلدان های لوکس و ظریف می باشد. از آن جا که گل های مصنوعی نیاز به مراقبت و جابجایی ندارند، بنابراین می توان از گلدان های لوکس برای زیباتر جلوه دادن آنها استفاده کرد.

2) استفاده از قاب های دیواری برای تزئین گل مصنوعی

استفاده از قاب های دیواری برای تزیین گل مصنوعی - چیکاو

زمانی که از گل های طبیعی سخن میگوییم صرفا هدف گل های رومیزی نخواهد بود. بلکه از این نوع گل ها می توان برای تزئین دیوارهای منزل نیز استفاده کرد. برای این کار نیازی به خریداری گل های جدید و نو نخواهد بود بلکه می توانید با گل های قدیمی مصنوعی که در خانه دارید قاب های زیبا و شکیلی برای روی دیوارهای نشیمن درست کنید. برای تزیین این گل ها می توان از شاخ و برگ های ریز نیز استفاده کرد تا زیبایی آن ها را چندین برابر نمود.

یکی از ارزان ترین و در عین حال ساده ترین دکوراسیون های داخلی استفاده از گل ها ی مصنوعی می باشد. زیرا افراد می توانند با ساده ترین و در دسترس ترین ظروف تزئین گل مصنوعی را انجام داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.