گوشی آنر GIA-AN00 به احتمال زیاد همان آنر ۶۰ اس ای باشد که در گیک بنچ ظاهر می شود

آنر ممکن است در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید باشد زیرا یک مدل معرفی نشده با شماره مدل GIA-AN00 در پایگاه داده گیگ بنچ (GeekBench) ظاهر شده است. گمان می رود این مدل در واقع همان گوشی هوشمند دیگر این برند یعنی گوشی آنر ۶۰ اس ای ( Honor 60 SE) باشد، اما تاکنون اطلاعات کمی در  مورد این گوشی هوشمند در دسترس قرار گرفته است. همراه چیکاو باشید.

یکی از جنبه های مهمی که لیست گیگ بنچ نشان می دهد این است که گوشی هوشمند آنر ۶۰ اس ای از پردازنده دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک ( MediaTek Dimensity 900) با یکی از پیکربندی هایی که دارای 8 گیگابایت حافظه ی رم است، قدرت می گیرد. پردازنده دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک پلاتفرم موبایل برای اولین بار در می 2021 (اردیبهشت خرداد ۱۴۰۰) معرفی شد. این تراشه دارای معماری هشت هسته ای متشکل از دو پردازنده ARM Cortex A78 با سرعت کلاک تا 2.4 گیگاهرتز و شش هسته ARM Cortex A55 است که می تواند تا 2 گیگاهرتز نیز برسد.

گوشی هوشمند جدید برند آنر، گفته شده که به طور پیش فرض با استفاده از جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل یعنی سیستم عامل اندروید ۱۲ روانه ویترین فروشگاه ها خواهد شد. برند آنر همان طور که اطلاع دارید یکی از برندهای زیر شاخه ی برند غول دنیای فناوری چین یعنی هواوی است که به این که هواوی از سوی آمریکا تحت تحریم های بسیار شدید قرار گرفت و فعالیت های این شرکت در حوزه تولید گوشی های هوشمند به شدت محدود شد و حتی قادر به تولید گوشی های هوشمند مجهز به ۵جی و فروش آن در بازارهای خارج از چین نیست، به ناچار این برند را واگذار کرد.

آنر ۶۰ اس ای آبی - چیکاو

با توجه به این موضوع که برند آنر از زیر مجموعه هواوی مستقل شده و راه جدیدی را در پیش گرفته است و دیگر هیچگونه وابستگی به شرکت مادر ندارد، ظاهرا تاکنون از مشکلاتی که گریبان هواوی را گرفته، رهایی یافته است. این برند سعی دارد تا بار دیگر جایگاه خود را در بازار گوشی های همراه چه در بازار داخلی سرزمین مادر یا بازارهای جهانی، از چنگ رقیبان بیرون آورده و به خود اختصاص دهد که تاکنون بسیار خوب عمل کرده است و موفق شده جایگاه خود را به خصوص در بازار چین به شدت بالا ببرد، هرچند که در بازارهای جهانی به صبر و تاکتیک های قوی تری نیاز دارد.

 متأسفانه، لیست مشخصات این گوشی هوشمند آنر در گیک بنچ جزئیات بیشتری از این گوشی هوشمند میان رده برتر آینده ی این برند را فاش نمی کند. با این حال، این لیست نشان می دهد که این دستگاه به احتمال زیاد به زودی در بازار چین عرضه می شود. عرضه این گوشی در بازارهای جهانی نیز احتمالا پس از آن دنبال خواهد شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.