گواهینامه 3C گوشی آنر ۶۰ اس ای که در ۳۱ دسامبر معرفی می شود، پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی را نشان می دهد

در اوایل این ماه، آنر گوشی‌های هوشمند جدید سری آنر ۶۰ (Honor 60 ) را معرفی کرد که این سری متشکل از دو گوشی هوشمند آنر ۶۰ معمولی یا استاندارد (Honor 60 ) و گوشی هوشمند آنر ۶۰ پرو (Honor 60 Pro) می‌شد. همچنین مشخص شد که این غول فناوری مدل سومی به نام گوشی هوشمند آنر ۶۰ اس ای (Honor 60 SE) نیز دارد که این گوشی سوم هنوز در دست ساخت قرار دارد. با توجه به اطلاعاتی که افشاگر معروف و معتبری که با نام مستعار  @WHYLAB، در شبکه محبوب ویبو چینی‌ها به اشتراک گذاشته است، گوشی هوشمند آنر ۶۰ اس ای تاکنون موفق شده است تا تأییدیه پایگاه 3C را در چین دریافت کند. همراه چیکاو باشید.

این دستگاه با شماره مدل TFY-AN40 به ثبت رسیده است و در مشخصات آن آمده است که این گوشی هوشمند دارای پشتیبانی از شارژ ۴۰ واتی با خروجی حداکثر ۱۰ ولت ۴ آمپر است. در حالی که گواهینامه 3C جزئیات دیگری را فاش نمی‌کند، اما این افشاگر که این خبر را به اشتراک گذاشته است این موضوع را نیز فاش می کند که گوشی هوشمند آنر ۶۰ اس ای از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸جی کوالکام پلتفرم گوشی هوشمند (Qualcomm Snapdragon 778G SoC) قدرت می‌گیرد. این دستگاه همچنین به صفحه نمایش سوپر آمولد مجهز خواهد شد که می تواند از منحنی با عمق رنگ ۱۰ بیتی نیز پشتیبانی کند.

گواهینامه 3C آنر 60 اس ای - چیکاو

پیش از این، رندرهای یک قاب محافظ که گفته می‌شود مربوط به گوشی هوشمند آنر ۶۰ اس ای باشد، توسط همین منبع خبر به اشتراک گذاشته شده است که به صورت آنلاین نیز قابل مشاهده بود. این دستگاه از طراحی صفحه نمایش خمیده  بهره می‌برد و از نظر دوربین نیز در پنل پشتی این گوشی از ماژول دوربین سه گانه استفاده شده است که در یک مثلث چیده شده است.

 این دستگاه همچنین در پنل جلو نیز برای فرار دادن دوربین سلفی از حفره هول پانچ بهره می‌برد که در قسمت مرکز ضلع بالای صفحه نمایش تعبیه شده است. دکمه‌های صدا و پاور بر روی فریم سمت راست نمایشگر قرار دارند. انتظار می‌رود که مدل میان رده گران قیمت این سری دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش باشد.

مشخصات گوشی هوشمند آنر ۶۰ اس ای - چیکاو

@WHYLAB همچنین اشاره کرده است که شرکت آنر، گوشی هوشمند آنر ۶۰ اس ای را در تاریخ  31 دسامبر (۱۰ دی ماه جاری) معرفی خواهد کرد. البته هنوز به طور رسمی هیچگونه صحبتی در مورد آن وجود ندارد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.