گزارش ها می گویند در فوریه گوشی موتورولا اج 30 پرو برای بازارهای جهانی و هند معرفی می شود

هفته گذشته، رندرهایی از گوشی هوشمند موتورولا اج 30 پرو (Motorola Edge 30  Pro ) آینده منتشر شد که حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را نشان می‌داد. و اکنون، گزارش جدیدی منتشر شده است که جدول زمانی عرضه ی گوشی هوشمند موتورولا اج ۳۰ پرو را در بازارهای هند و جهانی نشان می دهد. همراه چیکاو باشید.

 به گزارش 91mobiles، موکول شارما (Mukul Sharma)، افشاگر خبرهای دنیای فناوری اطلاعاتی مطرح کرده است که موتورولا قصد دارد این گوشی هوشمند جدید را در فوریه 2022 عرضه کند. این افشاگر تاریخ خاصی را ارائه نکرده است اما بیان می کند که این گوشی به زودی در بازارهای هند و جهانی انجام خواهد شد. شارما همچنین اشاره کرده است که این تلفن ممکن است با نام متفاوتی در هند عرضه شود. با توجه به اینکه فوریه تقریباً شروع شده است، به زودی باید جزئیات بیشتری در مورد معرفی مجدد گوشی هوشمند پرچمدار موتورولا موتو اج ۳۰ پرو برای بازارهای جهانی و بازار هند بشنویم.

  • مشخصات گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ۳۰ پرو برای بازارهای جهانی و هند (براساس شایعات)

گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ۳۰ پرو در واقع یک نسخه تغییر نام یافته از گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت با نام موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ ( Moto Edge X30) است که در اواخر سال 2021 در بازار چین عرضه شد، ما انتظار داریم که اکنون گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ۳۰ پرو نیز از نظر مشخصات بیشتر با همان گوشی هوشمندی که در بازار چین عرضه شده است، یکسان باشد و هیچ تفاوتی نداشته باشد مگر در جزئیاتی که ان هم شاید چندان محسوس نیز نباشد.

با این حال، گفته می‌شود که گوشی موتورولا موتو اج ۳۰ پرو با حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش و طراحی پشتی کمی تغییر یافته که نام تجاری M در سمت چپ پایین پنل پشتی گوشی دیده می شود، راهی بازارهای جهانی و بازار هند خواهد شد.

مشخصات گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ۳۰ پرو برای بازارهای جهانی و هند (براساس شایعات) - چیکاو

انتظار می رود گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ۳۰ پرو همچون نسخه ی چینی خود  دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع سوپر آمولد بوده و همچنین از وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پشتیبانی کند.این صفحه نمایش همچنین گفته شده که از نرخ تازه سازی 144 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 576 هرتز پشتیبانی خواهد کرد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند موتورولا قادر خواهد بود تا از 100 درصد طیف رنگی DCI P3 و علاوه بر آن از فناوری HDR10+ نیز پشتیبانی کند.

 از نظر کیفیت عکاسی نیز انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در پنل پشتی از ماژول دوربین سه گانه بهره ببرد که برای دوربین اصلی از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی واید استفاده کند. علاوه بر این مورد گفته شده که یک حسگر دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض بعلاوه یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص میدان دید تصاویر نیز با دوربین اصلی این گوشی هوشمند همراه خواهند شد. برای عکس های سلفی نیز در این دوربین نیز همچون نسل موجود در بازار چین از یک حسگر فوق العاده و تحسین برانگیز ۶۰ مگاپیکسلی در حفره هول پانچ بالای پنل جلو استفاده می شود تا برای ثبت عکس های سلفی و همچنین انجام تماس های تصویری مورد استفاده قرار گیرد.

شایان ذکر است که گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۳۰ اولین گوشی در بازارهای جهانی است که از یک حسگر ۶۰ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره می برد و تاکنون هیچ گوشی دیگری از چنین حسگر باکیفیتی استفاده نکرده است.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ۳۰ پرو - چیکاو

از نظر تراشه داخلی نیز می توان گفت که این گوشی هوشمند موتورولا نیز مشابه گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ که در بازار چین عرضه شده است در داخل بدنه از تراشه آخرین پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام پلتفرم موبایل (Snapdragon 8 Gen 1) بهره می برد. گوشی موتورولا موتو اج ۳۰ پرو از نظر حافظه رم نیز با میزان حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع UFS 3.1 در بازار عرضه خواهد شد.

این گوشی هوشمند به طور پیش فرض با  سیستم ‌عامل اندروید 12 مبتنی بر MYUX 3.0  در خارج از جعبه در دسترس کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند پرچمدار جدید موتورولا برای تامین انرژی نیز ممکن است در داخل بدنه از یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کند. باتری این گوشی هوشمند موتورولا همچنین قادر خواهد بود تا از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی کند. تاکنون هیچ گونه جزئیاتی در مورد برچسب قیمتی این گوشی هوشمند موتورولا که در بازار هند یا بازار جهانی قرار است عرضه شود، اعلام نگردیده است. اما با توجه به این که شایعات منتشر شده در مورد این گوشی هوشمند موتورولا شدت گرفته است، می‌توان انتظار داشت که اطلاعات بیشتری در روزهای آینده ظاهر شود، پس با ما همراه باشید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.