قیمت و جدول زمانی معرفی وان پلاس نورد ۲ تی برای بازار هند مشخص شد

در اوایل این هفته، وجود گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲ تی ( OnePlus Nord 2T) از طریق افشای مشخصات فاش شد. در این گزارش آمده است که گوشی نورد ۲ تی آینده وان پلاس در داخل بدنه خود از تراشه دایمنسیتی ۱۳۰۰ مدیاتک پلتفرم موبایل ( MediaTek Dimensity 1300 SoC)  قدرت خواهد گرفت. همان طور که لابد شما نیز در جریان هستید تراشه دایمنسیتی ۱۳۰۰ مدیاتک هنوز رونمایی و معرفی نشده است و حتی شرکت سازنده آن نیز تا این لحظه در مورد تولید و معرفی آن سخنی به میان نیاورده است. همراه چیکاو باشید.

 اما شرکت های گوشی ساز که با شرکت های تولید کننده پردازنده در ارتباط هستند بیش از هر کس دیگری از وجود پردازنده های آتی باخبر شده و برای خرید آن و استفاده در گوشی های آینده ی خود با این تولیدکنندگان قرارداد امضا می کنند. ظاهرا وان پلاس نیز با مدیاتک وارد مذاکره شده و قرار است برای اولین بار این برند از این تراشه آینده و هنوز معرفی نشده مدیاتک در دستگاه آتی خود بهره ببرد. به همین دلیل است که اکنون، گزارش جدیدی منتشر شده و به زمان عرضه و قیمت مورد انتظار این گوشی هوشمند جدید وان پلاس اشاره دارد.

بر اساس گزارشی که اخیرا توسط 91mobiles منتشر شده است، یوگش برار (Yogesh Brar)، افشاگر مشهور خبرهای فناوری فاش کرده است که گوشی وان پلاس نورد ۲ تی در زمان عرضه جایگزین گوشی وان پلاس نورد ۲ موجود خواهد شد. گفته می شود گوشی وان پلاس نورد ۲ تی در بازه زمانی بین آوریل و می (اردیبهشت خرداد ۱۴۰۱) عرضه می شود و قیمتی بین ۳۰ تا ۴۰ هزار روپیه (در حدود ۴۰۰ تا ۵۳۳ دلار آمریکا) خواهد داشت. نسخه پایه گوشی وان پلاس نورد ۲ تی که انتظار می رود دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی باشد، به احتمال زیاد برچسب قیمتی کمتر از ۳۰۰۰ روپیه (در حدود ۴۰۰ دلار) خواهد داشت.

مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس نورد تی ۲ بر اساس شایعات - چیکاو

  • مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس نورد تی ۲ بر اساس شایعات

افشای اطلاعات قبلی نشان می داد که گوشی وان پلاس نورد ۲ تی از تراشه دایمنسیتی ۱۳۰۰ مدیاتک در بطن خود بهره خواهد برد. این پردازنده هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، بنابراین گوشی وان پلاس نورد ۲ تی می تواند یکی از اولین گوشی های هوشمند بازار باشد که این پردازنده را به همراه خود در بازار عرضه خواهد کرد.

گفته می شود که گوشی وان پلاس نورد ۲ تی دارای پنل نمایشگر ۶.۴۳ اینچی از نوع سوپر آمولد خواهد بود که وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه خواهد داد. ضمن آن که این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز برای تصویر پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند همراه با پردازنده دایمنسیتی ۱۳۰۰ مدیاتک در سه پیکربندی در بازار عرضه شود.

 در حال حاضر گفته شده که با میزان رم ۶ گیگابایت، 8 گیگابایت و 12 گیگابایت در دسترس قرار خواهد گرفت. در مورد گزینه های حافظه ذخیره سازی داخلی نیز این گوشی به احتمال زیاد با انواع حافظه های 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین اندروید 12 را به صورت پیش فرض اجرا خواهد کرد.

در مورد کیفیت لنزهای دوربین عکاسی نیز انتظار می‌رود که ماژول دوربین این گوشی تا حد زیادی در مقایسه با ماژول دوربین گوشی وان پلاس نورد ۲ بدون تغییر باقی بماند، اما شایعات حاکی از آن است که گوشی وان پلاس نورد ۲ تی ممکن است با نسخه جدیدتر سنسورها عرضه شود. انتظار می‌رود گوشی وان پلاس نورد ۲ تی دارای یک دوربین سه‌گانه در پشت باشد که برای دوربین اصلی، یک حسگر دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را سرلوحه قرار دهد. سنسور اصلی این ماژول نیز با سنسورهای 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی تک رنگ تکمیل خواهد شد.

پنل پشتی گوشی هوشمند وان پلاس نورد تی ۲ آبی - چیکاو

گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲ تی برای عکس های سلفی نیز گفته می شود که از یک دوربین 32 مگاپیکسلی بهره خواهد گرفت که به احتمال زیاد، این حسگر در داخل حفره هول پانچ بالای نمایشگر تعبیه خواهد شد.

این گوشی جدید و آتی وان پلاس از نظر سرعت فست شارژ نیز ارتقای قابل توجهی دریافت خواهد کرد، به طوری که باتری نسبتا بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی این اسمارت فون گفته شده که اکنون می تواند با سرعت ۸۰ وات و با استفاده از فناوری SuperVOOC  از طریق شارژ کابلی یا سیم دار پر شود. درواقع می توان گفت که این همان شارژر و فناوری استفاده شده در گوشی وان پلاس 10 پرو است که در حال حاضر این شرکت از آن در یک گوشی میان رده استفاده می کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.