مشخصات کامل وان پلاس نورد ۲ تی فاش شد: استفاده از دایمنسیتی ۱۳۰۰ و شارژ ۸۰ وات

برند وان پلاس هم اکنون خود را برای عرضه نسخه بعدی گوشی وان پلاس نورد ۲ که در سال گذشته عرضه شد، آماده می کند و طبق معمول، این گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲ تی ( OnePlus Nord 2T) نامیده می شود. با توجه به مشخصاتی که تقریباً به طور کامل فاش شده است، به نظر می رسد این گوشی از همان فرمول قبلی خود استفاده می کند و همچنین بهترین قابلیت ها و ویژگی هایی را که از یک گوشی هوشمند میان رده می توان انتظار داشت، ارائه می دهد. همراه چیکاو باشید.

طبق گفته افشاگر مشهور خبرهای دنیای فناوری OnLeaks که از طریق (Digit)، در دسترس قرار گرفته است، گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲ تی قدرت خود را از تراشه دایمنسیتی ۱۳۰۰ مدیاتک ( Dimensity 1300) به دست می آورد که این پردازنده در داخل بدنه ي آن جای می گیرد. البته، درواقع می توان گفت که این پردازنده هنوز به طور رسمی رونمایی و معرفی نشده است و پردازنده ای است که نسل بعدی دایمنسیتی ۱۲۰۰ را تشکیل خواهد داد.

بنابراین گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲ تی می تواند یکی از اولین گوشی های هوشمندی باشد که موفق شود از این پردازنده در بطن خود بهره ببرد. با توجه به نام این پردازنده که نسل قبلی آن معرفی شد، می توان انتظار داشت که عملکرد بهتری نسبت به پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک ( Dimensity 1200) را ارائه دهد و همچنین با فرآیند تولید پیشرفته تری همراه شده باشد.

صفحه نمایش گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲ تی - چیکاو

اما در مورد صفحه نمایش این گوشی هوشمند وان پلاس گفته می شود که گوشی وان پلاس نورد ۲ تی دارای یک پنل ۶.۴۳ اینچی از نوع سوپر آمولد خواهد بود که می تواند وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه دهد. ضمن آن که این نمایشگر از فناوری نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز برا تصویر نیز پشتیبانی می کند که آن را در همان سطح مدل سال گذشته ی این اسمارت فون قرار می دهد.

آنچه این گوشی هوشمند را از مدل نسل پیشین متمایز می سازد یکی سرعت شارژ آن است که ارتقاء قابل توجهی دریافت کرده است، به طوری که باتری 4500 میلی آمپر ساعتی اکنون می تواند با استفاده از SuperVOOC با سرعت فست شارژ ۸۰ واتی از طریق سیم پر شود که در واقع استفاده از همان فناوری موجود در گوشی دیگر این برند یعنی وان پلاس 10 پرو است که به عبارت دیگر می توان گفت که وان پلاس دست به کار بزرگی زده و به طور تحسین برانگیزی در یک دستگاه میان رده از قابلیت شارژ در سطح پرچمدار خود استفاده کرده است.

از نظر دوربین نیز می توان گفت که این گوشی در پنل پشتی از ماژول دوربینی بهره برده است که با نسل پیشین چندان تفاوتی ندارد، هرچند که باز هم احتمال تعویض سنسورها با نسخه های جدیدتر وجود دارد. انتظار می‌رود که گوشی وان پلاس نورد ۲ تی دارای یک دوربین سه‌گانه در پشت باشد که یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سرلوحه این ماژول قرار می‌گیرد. سنسور اصلی با سنسورهای 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی تک رنگ تکمیل خواهد شد.

گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲ تی سبز - چیکاو

برای عکس های سلفی نیز در وان پلاس نورد ۲ از یک دوربین 32 مگاپیکسلی در حفره هول پانچ بالای سمت چپ نمایشگر استفاده خواهد شد که بدون شک برای ثبت عکس ها و تصاویر سلفی و همچنین انجام تماس های تصویری یک حسگر بسیار باکیفیت و رضایت بخشی است.

گوشی وان پلاس نورد ۲ تی به احتمال زیاد در چند پیکربندی مختلف عرضه خواهد شد که می تواند در این گوشی ها از حافظه رم به میزان 6 و 8 گیگابایتی به همراه حافظه ذخیره سازی داخلی 128 و 265 گیگابایتی استفاده شود.

گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲ تی به احتمال زیاد به طور پیش فرض با رابط کاربری OxygenOS 12 که در بالای سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا می شود، از جعبه خارج خواهد شد. تاریخ رونمایی و معرفی مشخصات و قابلیت های این گوشی هوشمند وان پلاس ازجمله اطلاعاتی است که در مورد آن هیچ نکته ای به بیرون درز نکرده است اما باید به زودی اطلاعات بیشتری در مورد آن در دسترس قرار گیرد.

با توجه به این موضوع و قبول این واقعیت که این گوشی هوشمند وان پلاس در واقع فقط به جز یک ارتقاء حاشیه ای نسبت به گوشی پیشین این برند یعنی وان پلاس نورد ۲ در نظر گرفته نمی شود و همچنین به آن صورت نیز قابلیت ها و ویژگی های چندان قابل توجه و بیشتری ندارد، گوشی وان پلاس نورد ۲ تی به احتمال زیاد باید با همان قیمت نسخه ی پیشین در بازار عرضه شود. برند وان پلاس در حال حاضر همچنین در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند میان رده دیگر به نام گوشی وان پلاس نورد سی ای ۲ مجهز به ۵جی (OnePlus Nord CE 2 5G) است تا آن را نیز هرچه سریع تر روانه ویترین فروشگاه های بازار گوشی های هوشمند کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.