قیمت گوشی وان پلاس نورد ۲ سی ای برای عرضه در بازار هند از ۳۳۳ دلار آغاز می شود

طبق گزارش‌ها، برند گوشی های هوشمند وان پلاس در حال کار بر روی گوشی جدیدی با عنوان گوشی وان پلاس نورد ۲ سی ای ( OnePlus Nord 2 CE) است که این گوشی هوشمند با نام رمز « Ivan »  شناخته می‌شود. اوایل این هفته، تاریخ عرضه گوشی وان پلاس نورد ۲ سی ای برای ۱۱ فوریه آتی (۲۲ بهمن ماه جاری) مشخص شده است و اکنون اطلاعاتی نیز در مورد قیمت این اسمارت فون منتشر شده است. همراه چیکاو باشید.

بر اساس گزارش 91mobiles، افشاگر معتبر خبرهای دنیای فناوری یوگش برار ( Yogesh Brar)، در این زمینه اعلام کرده است که گوشی وان پلاس نورد ۲ سی ای قیمتی بین  ۲۵ هزار تا ۳۰ هزار روپیه (در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار آمریکا) خواهد داشت. این اطلاعات همراه با قیمت و جدول زمانی عرضه گوشی وان پلاس نورد ۲ تی ( OnePlus Nord 2T) است که بر اساس گزارش ها انتظار می رود بین آوریل و جولای (فروردین تا تیر ماه ۱۴۰۱) در هند عرضه شود.

  • مشخصات گوشی وان پلاس نورد ۲ سی ای بر اساس شایعات

تا کنون، شایعه شده است که گوشی وان پلاس نورد ۲ سی ای با صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر آمولد ( AMOLED) وارد بازار می شود. انتظار می‌رود صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند از حفره هول پانچ برای تعبیه دوربین سلفی پنل جلو بهره ببرد. این صفحه نمایش آن طور که گفته شده از وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره می برد. پشتیبانی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز نیز از دیگر مشخصات این نمایشگر خواهد بود. ضمن آن که حسگر اثر انگشت نیز در زیر صفحه ‌نمایش قرار خواهد گرفت.

مشخصات گوشی وان پلاس نورد ۲ سی ای بر اساس شایعات - چیکاو

 این گوشی هوشمند به طور پیش فرض با سیستم عامل اندروید 12 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برای عکاسی نیز گفته شده است که به احتمال زیاد در پنل پشتی این گوشی هوشمند از ماژول دوربین سه گاه استفاده خواهد شد که برای دوربین اصلی از یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی واید بهره گرفته می شود و دو حسگر دیگر نیز این لنز اصلی را یاری خواهند کرد که یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو خواهند بود.

این گوشی هوشمند در پنل جلو و در حفره هول پانچ بالای نمایشگر نیز برای ثبت عکس های سلفی و همچنین انجام تماس تصویری نیز بر طبق اطلاعات دریافتی از یک دوربین با کیفیت حسگر ۱۶ مگاپیکسل بهره خواهد برد.

گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲ سی ای قرار است برای تراشه نیز یک پردازنده دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک ( Dimensity 900) پلتفرم موبایل را در داخل بدنه جای داده و قدرت خود را از آن کسب کند. این گوشی امکان دارد که در چند پیکربندی مختلف از جمله با میزان حافظه ی رم ۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت و همچنین ۱۲ گیگابایت در دسترس قرار گیرد. ضمن آن که برای حافظه ذخیره سازی داخلی نیز گفته شده که از او پیکر بندی ۱۲۸ گیگابایت و همچنین ۲۵۶ گیگابایت استفاده خواهد کرد.

 گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲ سی ای آبی و خاکستری - چیکاو

 گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲ سی ای برای تأمین انرژی مورد نیاز خود نیز به یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی متکی خواهد بود که در بطن آن قرار داده خواهد شد. این باتری انتظار می رود از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی کند. از نظر برچسب قیمتی نیز گفته شده است که این گوشی وان پلاس به احتمال زیاد در بازار گوشی های هوشمند هند بین 25000 روپیه (333 دلار) تا 30000 روپیه (400 دلار) برای کاربران و خریداران هزینه خواهد داشت. علاوه بر این موارد، همچنین انتظار می رود گوشی وان پلاس نورد ۲ سی ای در رنگ های مشکی و سبز وارد بازار شود.

همچنین گفته می شود وان پلاس در حال کار بر روی یک دستگاه گوشی هوشمند جدید از سری نورد است که انتظار می رود امسال در بازار هند عرضه شود و قیمت آن کمتر از 20000 روپیه (269 دلار) خواهد بود که مشخص می شود باید یک گوشی هوشمند از سطح پایه و کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه باشد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.