تیم کوک می گوید اپل در سال گذشته ۱۶۵ میلیون مشترک به دست آورده است

در جریان آخرین تماس مالی اپل، این شرکت فاش کرد که در سال گذشته موفق شده است تا 165 میلیون مشترک جدید به دست آورد. مشترکین در تمام خدمات مصرف کننده ای که اپل ارائه می دهد از جمله iCloud، Music، Arcade، و Apple TV+  شمارش می شود. لوکا ماستری، مدیر مالی و معاون ارشد اپل می گوید که این رشد شامل مشترکین جدید در سراسر جهان بوده است. همراه چیکاو باشید.

او در پیام خود این طور شرح می دهد که: 

« ما رکوردهای سه ماهه دسامبر را در هر بخش جغرافیایی ثبت کردیم […] و سپس همان طور که قبلاً اشاره کردم، یک رکورد تمام دوران برای iCloud، برای موسیقی، برای ویدیو، برای تبلیغات [و] دستگاه های پرداخت داشته ایم. بنابراین، اکنون بهتر از چیزی که در ابتدای سه ماهه انتظار داشتیم، انجام گرفته است.» – لوکا ماستری، مدیر مالی اپل و معاون ارشد»

پتانسیل شرکت اپل - چیکاو

اپل اکنون 785 میلیون مشترک پولی دارد و این شرکت در 12 ماه گذشته 165 میلیون مشترک به دست آورده است.

در طی همان تماس، وقتی از تیم کوک در مورد دخالت اپل در متاورس سؤال شد، پاسخ تیم کوک این بود که اپل به این موضوع علاقه مند است و قبلاً با تعهد خود به AR سرمایه گذاری کرده است. با این حال، او در پاسخ خود از کلمه «متاورس» استفاده نکرد. کوک می گوید: «ما شرکتی در کسب و کار نوآوری هستیم. ما بیش از 14000 برنامه AR در اپ استور داریم.»

کوک خاطرنشان کرد که اپل پتانسیل بالایی در فضای متاورس می بیند و این شرکت «بر این اساس سرمایه گذاری می کند». اپل از زمان اضافه شدن سخت افزار LiDAR در آیفون 12 پرو و مدل های بعدی آیپد پرو، مدت هاست که به واقعیت افزوده علاقه نشان داده است و در این زمینه نیز فعالیت می کند.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.