عرضه جهانی گوشی تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت و هواوی پی ۵۰ پرو از امروز آغاز شد (بخش دوم)

در بخش اول این گزارش برخی از مشخصات گوشی پرچمدار تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت و هواوی پی ۵۰ پرو که آخرین گوشی‌های تولیدی و قدرتمند این برند هستند، از نظر شما گذشت. در این بخش ادامه این گزارش تقدیم حضور شما کاربران عزیز می گردد. همراه چیکاو باشید.

گوشی تاشو بنفش - چیکاو

  • مشخصات صفحه نمایش و ماژول دوربین گوشی پی ۵۰ پرو

گوشی هواوی پی ۵۰ پرو صفحه نمایش 6.6 اینچی سوپر آمولد دارد که می تواند وضوح بالا و رزولوشن 2700 در 1228 را با نرخ تازه سازی 120 هرتز برای تصویر ارائه کند. برای عکاسی نیز در پنل پشتی این گوشی از یک ماژول دوربین چهارگانه استفاده شده است که این دوربین ها و ماژول با همکاری لایکا توسعه داده شده است.

این دوربین از یک حسگر تله فوتو 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بهره می برد، یک سنسور تک رنگ 40 مگاپیکسلی، یک حسگر فوق عریض 13 مگاپیکسلی و سرانجام نیز یک لنز پریسکوپ 64 مگاپیکسلی، سایر سنسورهای تشکیل دهنده این ماژول دوربین هستند که در نوع خود چینش حسگرهای جدیدی را برای این گوشی به ارمغان می آورد و توجه بسیاری از کاربران را به خصوص اگر عاشق عکاسی با دوربین گوشی خود باشند، به سوی خود جلب خواهد کرد.

گوشی هواوی پی 50 - چیکاو

این گوشی هوشمند پرچمدار هواوی برای تأمین برق مورد نیاز خود از یک باتری با ظرفیت 4360 میلی آمپر ساعتی در بطن خود بهره می برد که می تواند از شارژ سیمی 66 واتی و همچنین شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی کند.

  • مشخصات رم و حافظه داخلی گوشی هواوی پی ۵۰ پرو

گوشی هواوی پی ۵۰ پرو فقط در یک نسخه تک حافظه عرضه می شود که دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی خواهد بود. این گوشی با برچسب قیمتی 1199 یورو در ویترین فروشگاه ها خودنمایی خواهد کرد. از نظر گزینه های رنگ نیز می توان به رنگ های مشکی طلایی (Golden Black) و طلایی  شکلاتی (کاکائویی = Cocoa Gold) اشاره کرد.

  • مشخصات گوشی هوشمند تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت

 گوشی هوشمند تاشوی پرچمدار هواوی پی ۵۰ پاکت یک محصول جدید از این برند است که ماه گذشته در چین عرضه شد. این گوشی اکنون با فرم فاکتور نوآورانه و مشخصات قانع کننده راه خود را سوی به بازار جهانی باز خواهد کرد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 1 اینچی دایره ای شکل در قسمت بیرونی و بر روی کاور دستگاه و به طور دقیق در زیر ماژول دوربین خواهد بود که به شما امکان می دهد با اعلان ها، کنترل ها و دوربین ها تعامل داشته باشید.

مشخصات گوشی هوشمند تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت - چیکاو

گوشی هوشمند تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت در بخش داخلی دارای یک پنل صفحه نمایش ۶.۹ اینچی از نوع سوپر آمولد است که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. نسبت تصویر این نمایشگر نیز ۲۱ به ۹ اعلام شده است. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی نیز انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین خواهد کرد.

گوشی هوشمند تاشوی پی ۵۰ پاکت هواوی در دو نسخه و پیکربندی به فروش می رسد. یک مدل معمولی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد و قیمت آن نیز 1299 یورو اعلام شده است و سپس، نسخه پریمیوم این گوشی تاشو با طراحی ارتقا یافته و پیکربندی 12 گیگابایت رم بعلاوه ی ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز وجود دارد که قابلیت ها و ویژگی های بسیار بالاتری داشته و به همان نسبت نیز با برچسب قیمتی ۱۵۹۹ یورو، هزینه بسیار بیشتری را روی دست کاربران و خریداران خواهد گذاشت.

گوشی هوشمند تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت طلایی - چیکاو

پیش‌سفارش‌های هر دو دستگاه در بازار اروپا از روز سه‌شنبه گذشته شروع شده و آغاز پیش فروش آن از کشور و بازار بلغارستان کلید خورد که به همراه این گوشی تاشو برای کسانی که آن را پیش خرید کنند هدفون استریو و کاملا بی سیم هواوی فری بادز ۴ ( Huawei FreeBuds 4) نیز به عنوان هدیه تخفیف پیش خرید و به طور رایگان به خریداران تحویل می گردد. در هر حال، پیشنهادات مشابهی را نیز می‌توان در مناطق دیگر و بازارهای سرتاسر جهان هم انتظار داشت، چرا که استقبال از یک گوشی پرچمدار ۴جی به خصوص در مناطقی که ۵جی در دسترس قرار دارد، شاید به آن صورت بالا نباشد و فروش ان با کندی همراه خواهد بود، مگر این که با هدایای بسیار وسوسه انگیز همراه باشد!

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.