مشخصات صفحه نمایش و باتری گوشی هوشمند ویوو نکس ۵ آینده فاش شد

یکی از گوشی های هوشمند برند ویوو که انتظار می رود به زودی رونمایی شده و روانه ویترین فروشگاه های بازار گوشی های هوشمند شود، گوشی هوشمند ویوو نکس ۵ (NEX 5 Vivo) است. افشای مشخصات این گوشی هوشمند به صورت آرام آرام و جزء به جزء در اینترنت ظاهر می شود، هرچند که به احتمال زیاد شاید تا زمان معرفی این گوشی هوشمند زمان زیادی نیز نمانده باشد و پس از معرفی نیز خواهیم توانست آن را در بازار مشاهده کنیم. همراه چیکاو باشید.

 پیش از این، طراحی پشتی این گوشی هوشمند مشاهده شده بود، اکنون باید با برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه آشنا شویم. طبق گفته‌ی افشاگر معروف خبرهای فناوری Bald Panda، گوشی هوشمند ویوو نکس ۵ آینده دارای یک نمایشگر 7 اینچی خواهد بود. این گوشی در پنل جلو دارای نمایشگری است که در بالای آن یک حفره هول پانچ برای قرار دادن حسگر دوربین سلفی تعبیه شده است. آن طور که گفته شده، این نمایشگر از لبه های منحنی در دو طرف بهره می برد و همچنین وضوح و رزولوشن 2k را نیز ارائه خواهد کرد. این موضوع با شایعات قبلی مبنی بر داشتن پنل بزرگ 7 اینچی مطابقت دارد. 

علاوه بر این، این گوشی هوشمند دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند. این افشاگر همچنین اندازه های ابعاد گوشی را به اشتراک گذاشت که ۱۶۸.۵ در ۷۶.۵ در ۹.۳ میلی متر است. به نظر می رسد که این دستگاه در مقایسه با بسیاری از گوشی های گیم مشابه اندکی ضخیم تر باشد. این گوشی 221 گرم نیز وزن دارد.

جدا از این موارد گوشی گیم ویوو نکس ۵ در داخل بدنه خود از آخرین تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام پلتفرم موبایل ( Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 SoC) قدرت می گیرد و انتظار می رود که تا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. یک منبع آگاه قبلاً فاش کرده بود که این تلفن همراه در ماژول دوربین پنل پشتی خود از یک لنز تله فوتو ۵ برابری بهره خواهد برد.

▢ مشخصات گوشی هوشمند ویوو نکس ۵

  • صفحه نمایش 7 اینچی و از نوع سوپر آمولد
  • استفاده  ازتراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام پلتفرم موبایل
  • دوربین تله فوتو با بزرگنمایی ۵ برابری
  • دوربین تله فوتو
  • باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
  • پشتیبانی از شارژ سریع ۸ واتی
  • 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی

مشخصات گوشی هوشمند ویوو نکس ۵ - چیکاو

پیش از این، شایعاتی در مورد رنگ هایی که این گوشی در دسترس قرار خواهد گرفت منتشر شده بود و به این موضوع اشاره می کردند که گوشی ویوو نکس ۵ احتمال داده می شود که در چند رنگ مختلف روانه بازار شود. از جمله رنگ هایی که برای انتخاب در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت، می توان از دو رنگ خاکستری (Earth Gray) و مشکی (Night Black) نام برد.

ویوو هنوز سکوت خود را در مورد مشخصات گوشی ویوو نکس آینده به آن صورت نشکسته است اما با توجه به این که افشای مشخصات این گوشی هوشمند این برند نسبتاً سرعت خوبی به خود گرفته است، می‌توان انتظار داشت که این برند ان را در ماه های آینده عرضه کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.