گوشی ویوو نکس ۵ با ۷  دوربین عرضه می شود که یکی از آنها زیر نمایشگر است

گوشی‌های سری نکس  (NEX) در خط تولید ویوو وجود دارد تا بتواند با صدای بلند نام شرکت را اعلام کند و راه حل‌های جالبی را آزمایش کند. این موضوع درست است که انتشار دستگاه‌های این سری کمی متوقف شد و این شرکت عرضه و به‌روزرسانی آن‌ها را متوقف کرد اما سال آینده ادامه این سری گوشی‌ها عرضه خواهد شد و این محصول جدید باید ویوو نکس ۵ ( Vivo NEX 5) نامیده شود.  همراه چیکاو باشید.

نوآوری جدید این شرکت با عرضه این گوشی مشاهده می‌شود که قصد دارد تا در گوشی جدید خود از یک دوربین جلوی زیر صفحه نمایش استفاده کند و همچنین در ماژول پنل پشتی نیز شش سنسور تصویر را قرار دهد. این موضوع از رندرهای ویوو نکس ۵ مشخص می‌شود، که شخصی موفق شده است تا به این رندرها دست پیدا کند و آن‌ها را در فضای مجازی به اشتراک بگذارد. در میان ویژگی‌های متمایز این گوشی، ظاهر جدید، ارزش برجسته کردن یک صفحه نمایش خمیده با حداقل حاشیه در اطراف را دارد.

طبق گزارشات تایید نشده، گوشی ویوو نکس ۵ صفحه نمایش بزرگ ۶.۷۸ اینچی  از نوع سوپر آمولد خواهد داشت که از رزولوشن 2k پشتیبانی خواهد کرد. این نمایشگر از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و با دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد، عرضه می‌شود.

براساس گزارش تأیید نشده، این گوشی هوشمند از نظر مشخصات سخت‌افزاری، باید اسنپدراگون ۸۹۸ را در داخل بدنه خود جای دهد. همچنین گفته شده که این تلفن جدید ویوو با استفاده از تأییده IP68، که مقاومت کامل در برابر آب و گرد و خاک را خواهد داشت، بعلاوه استفاده از شارژ بی‌سیم ۴۰ واتی و سیستم عامل اندروید ۱۱ در بازار عرضه خواهد شد. این گوشی، حداقل دو سنسور در دوربین اصلی آن دارای وضوح ۵۰ مگاپیکسل خواهند بود و نصب اپتیک زایس را فراموش نمی‌کنند.

صفحه نمایش ویوو نکس ۵ - چیکاو

طبق شایعات دیگری که قبلاً در این باره منتشر شده بود؛ گوشی ویوو نکس ۵ از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز برخوردار خواهد شد. این گوشی برای تأمین برق مورد نیاز از یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سیمی ۱۲۰ واتی بهره می‌برد. تعداد سنسورهای دوربین اصلی چهار عدد است که دو عدد از آن‌ها رزولوشن ۶۰ مگاپیکسلی خواهند داشت. به هر حال با اندکی صبر، متوجه خواهیم شد که کدام یک از پیش بینی‌ها در نهایت در نیمه اول سال آینده محقق خواهد شد.

  • ویوو در رده چهارم است و به آن افتخار می کند

در چند سال گذشته، ویوو به طور مداوم بازار موبایل را فتح کرده است. برای مدت طولانی، این شرکت قلمرو فعالیت خود را به چین محدود کرده بود اما با افزایش تجربه، با رشد مهارت‌ها و جاه طلبی‌ها برای تسخیر بازار جهانی گام برداشت و در این هنگام سقوط هواوی نیز به یاری این شرکت آمد و ویوو از جمله شرکت‌هایی بود که از این مورد سود برد.

چندی پیش، تحلیلگران Canalys نتایج سه ماهه سوم سال جاری را جمع‌بندی کردند که  ویوو در رتبه چهارم جدول رتبه‌های جهانی قرار گرفت. این شرکت ۱۰ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد که نسبت به سال قبل ۹ درصد افزایش یافته است. ویوو تصمیم گرفت به این دستاورد ببالد و یک پست ویژه با تمرکز بر این گزارش تحلیلگر منتشر کرد.

ماژول دوربین اصلی ویوو نکس ۵ - چیکاو

سامسونگ با ۲۳ درصد سهم همچنان رهبر بازار است و یک سال قبل نیز همین مقدار در اختیار این شرکت بود. جایگاه دوم را اپل گرفت که توانست جایگاه خود را تقویت کند و افزایش سهم خود به ۱۵ درصد در مقابل ۱۲ درصد سال قبل برساند. رتبه سوم این رقابت به شیائومی تعلق گرفت که ۱۴ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. این شرکت در سه ماهه سوم سال گذشته نیز همین مقدار را در اختیار داشته است. همچنین شایان ذکر است که اوپو موفق شده است تا رتبه خود را بالا بکشد و ۱۰ درصد از بازار را به خود اختصاص دهد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.