سامسونگ گلکسی اف ۲۳ ادعایی با تراشه اسنپدراگون ۷۵۰ جی در گیک بنچ ظاهر می شود

به نظر می رسد سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه یک میان رده جدید سری گلکسی اف با پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰ جی است. با توجه به شماره مدل SM-E236B که در لیست گیگ بنچ ارائه شده است، این گوشی احتمالا گلکسی اف ۲۳ مجهز به ۵جی ( Galaxy F23 5G) نامیده می شود. تراشه میان رده ی اسنپدراگون ۷۵۰ جی که با پشتیبانی از شبکه ارتباطات ۵جی در سال 2020 معرفی شد، اما هنوز هم می تواند همچنان استانداردهای امروزی را به خوبی حفظ کند، به طوری که SM-E236B در تست تک هسته ای گیک بنچ ( Geekbench) امتیاز 640 و در تست های چند هسته ای نیز موفق شده است تا امتیاز 1820 را به دست آورد. همراه چیکاو باشید.

این تراشه دارای دو هسته پردازشی Cortex-A77 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته پردازنده Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است که با پردازنده گرافیکی Adreno 619 جفت شده است. این پردازنده می تواند تا 6 گیگابایت رم را پشتیبانی کند که از این مقدار 5.3 گیگابایت در واقع در دسترس قرار خواهد داشت که برای اجرای اکثر عناوین بازی های سنگین امروزی Play Store کافی است.

این لیست همچنین نشان می‌دهد که این گوشی همچنین با سیستم عامل اندروید 12 به طور پیش فرض عرضه خواهد شد که به عبارت دیگر یعنی این که این تلفن همراه سامسونگ رابط کاربری نسخه One UI 4 را در بالای این سیستم عامل اجرا می کند.

همچنین گفته می شود که این گوشی از سوی سامسونگ باید تا اندروید 14 به‌روزرسانی شود. لازم به ذکر است که سامسونگ گلکسی اف ۲۲ را با نام گلکسی ام ۲۲ (Galaxy M22) در سال 2018 عرضه کرده است. علاوه بر این گفته شده که این گوشی هوشمند سامسونگ ظاهراً قرار است که در برخی از بازارها با همین مشخصات اما با پشتیبانی از شبکه ارتباطات نسل پنجم موبایل یعنی ۵جی عرضه شود.

صفحه نمایش و پنل پشتی گلکسی اف ۲۳ مجهز به ۵جی - چیکاو

همچنین در اینجا شایان ذکر است که اگرچه گلکسی اف ۲۳ مجهز به ۵جی از نظر مشخصات مانند گوشی نسل پیشین خود یعنی گلکسی اف ۲۲ سامسونگ به نظر می رسد اما ممکن است در واقع یک گوشی واقعی نباشد. گلکسی اف ۲۲ مجهز به تراشه هلیو G80 4G مدیاتک است که یک تراشه مقرون به صرفه است و قیمت این گوشی در هند فقط 12999 روپیه ( در حدود174 دلار) است.

از سوی دیگر، گلکسی اف ۲۳ مجهز به ۵جی با تراشه اسنپدراگون ۷۵۰ جی میان رده عرضه می شود، بنابراین هیچ راهی وجود ندارد که حتی نزدیک به قیمت مدل قبلی خود باشد،  اما مطمئناً موارد فوق فقط در صورتی معتبر خواهند بود که سامسونگ واقعاً با نام گلکسی اف ۲۳ مجهز به ۵جی این گوشی را در بازار عرضه کند. هنوز هیچ نشانه رسمی در مشخصات این گوشی هوشمند سامسونگ در دسترس قرار ندارد. با این حال، در روزهای آینده باید شاهد نشست های بیشتری باشیم، پس با ما همراه باشید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.