سامسونگ گوشی گلکسی ام ۲۲ را با تراشه مدیاتک بدون سر و صدا عرضه کرد

پس از خبرهای متعدد که در مورد این گوشی به گوش می‌رسید، سامسونگ سرانجام گوشی هوشمند گلکسی M22 خود را بدون هیچگونه سر و صدای زیادی رونمایی کرد. این دستگاه در صفحه رسمی سامسونگ آلمان با تمام مشخصات خود اما بدون قیمت و تاریخ عرضه فهرست شده است. همراه چیکاو باشید.

گلکسی M22 سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی آمولد است که از وضوح HD+ و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. در پنل جلو دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در ناچ قطره‌ای وجود دارد، در پنل پشت نیز یک ماژول دوربین سه‌گانه دیده می‌شود که حسگر اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی برای عکسبرداری ماکرو و داده‌های عمق قرار دارد.

گوشی گلکسی ام ۲۲ سامسونگ در داخل بدنه خود از پردازنده هلیو جی ۸۰ مدیاتک (MediaTek Helio G 80) استفاده می‌کند که با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی جفت سازی شده است. این پردازنده همان تراشه‌ای است که گوشی هوشمند گلکسی ای ۲۲ (Galaxy A 22) نیز از آن قدرت می‌گیرد.

در بخش نرم افزاری نیز این گوشی هوشمند رابط اختصاصی  One UI Core را در بالای سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌کند.برای انرژی مورد نیاز هم یک باتری حجیم با ظرفیت  ۵۰۰۰ میلی آمپری ساعتی برق مورد نیاز آن را تأمین می‌کند که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، فناوری NFC و اسکنر اثر انگشت در روی لبه فریم دستگاه از دیگر امکانات جانبی آن است.  

ماژول دوربین گوشی گلکسی ام ۲۲ سامسونگ - چیکاو

گوشی گلکسی ام ۲۲ سامسونگ در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود. قیمت و جزئیات تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نشده است اما احتمال داده می‌شود که باید به زودی در دسترس قرار گیرد. یک خبری که قبلا در این باره منتشر شده بود ادعا می کرد که قیمت گوشی گلکسی ام ۲۲ در اروپا از ۲۴۰ یورو شروع می‌شود.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.