آیفون اس ای مجهز به ۵ جی مورد انتظارترین محصول در کنفرانس بهاره اپل نیست

کنفرانس بهاره اپل نزدیک تر می شود و کاربران و طرفداران محصولات این برند با ذوق و شوق زیاد منتظر هستند تا هرچه سریع تر این رویداد برگزار شود. سایر افراد علاقه مند به خبرهای دنیای فناوری نیز مشتاقانه منتظر فرا رسیدن این رویداد هستند که یکی از بزرگ ترین غول های دنیای فناوری قرار است آن را برگزار کند تا ببینند این شرکت عظیم چه محصولات جدیدی را رونمایی و معرفی خواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

بنابراین این موضوع کاملاً منطقی به نظر می رسد که سایت بسیار معتبر خبرهای دنیای فناوری 9To5Mac نیز سعی کند تا به شور و هیجان این رویداد دامن بزند و به دنبال پاسخ این سوال باشد که «شما برای دیدن کدام محصول که در شایعات مطرح شده است، هیجان زده هستید تا در رویداد بهاره معرفی شود؟»

 با این حال، حداقل برای بسیاری از علاقه مندان به خبرهای فناوری به آن صورت جای تعجب نیست، زیرا سیستم کامپیوتر بسیار قدرتمند اپل یعنی آی مک ۲۷ اینچی ( iMac 27) این برند، (نسخه ارتقا یافته) با 26.68 درصد آراء در رتبه اول علاقه مندان قرار داشته باشد. اول شد. نسل سوم آیفون اس ای آنقدرها هم که تصور می شد، محبوب نیست. در این نظرسنجی تعدادی از محصولات جدید این برند نیز حضور داشت که قبلاً اعلام شده بود در آینده نزدیک ارائه می شوند که از جمله می توان به گوشی آیفون اس ای ۳ اپل، آیپد ایر ۵ اپل، آیپد پرو جدید با پردازنده M2، مک بوک ایر بازطراحی شده و آی مک 27 اینچی اشاره کرد.

آیفون اس ای ۳ مجهز به ۵جی قرمز - چیکاو

  • ویژگی های آیفون اس ای ۳ مجهز به ۵جی اپل

در کمال تعجب، در نظر سنجی که انجام گرفت، مشخص شد که آیفون اس ای ۳ اپل در رتبه پایینی قرار دارد، به طوری که فقط کمی بالاتر از آیپد ایر ۵ قرار گرفته است. به هر حال، گوشی هوشمند آیفون اس ای ۳ مجهز به ۵جی ممکن است که با تاخیر در دسترس کاربران قرار گیرد. همان طور که می دانیم، اگرچه تولید صفحه نمایش های LCD این گوشی هوشمند آغاز شده است، اما این احتمال نیز زیاد است که این شرکت موفق به عرضه آن در ماه مارس نشود. شاید برای این موضوع یک راه حل دیگر نیز وجود داشته باشد و آن نیز این که اپل این گوشی هوشمند را در این رویدا رونمایی و معرفی کند اما تولید و عرضه آن را به زمانی دیگر در آینده موکول کند.

 افشای اطلاعات قبلی ثابت می کند که دو نسخه از گوشی هوشمند آیفون اس ای ۳ وجود دارد. یکی باید همچنان از شکل کلاسیک و نسخه پیشین آیفون 4.7 اینچی اپل استفاده کند و دکمه Home را حفظ کند. دیگری نیز نسخه ای خواهد بود که به احتمال زیاد امکان دارد که با صفحه نمایش بزرگتر و 6.1 اینچی روانه بازار شود. این ممکن است درست مانند آیفون  XR باشد. البته هنوز نمی توان با قاطعیت اعلام کرد که کدام مدل در بازار عرضه خواهد شد. اما صرف نظر از طراحی این گوشی هوشمند، تایید شده است که این گوشی از تراشه A15 Bionic استفاده خواهد کرد که آخرین و قدرتمندترین پردازنده اپل برای پلتفرم موبایل است. از نظر برچسب قیمتی نیز باید با قیمتی در حدود 449.99 دلار در بازار عرضه شود. به هر حال اگر این گوشی هوشمند آیفون با چنین قیمتی در بازار عرضه شود، به مقرون به صرفه ترین آیفون تبدیل خواهد شد.

صفحه نمایش آیفون اس ای ۳ مجهز به ۵جی - چیکاو

  • دستگاه آی مک اپل متقاضی بیشتری در بازار دارد

به هر حال همان طور که نتایج نظرسنجی نشان می دهد طرفداران اپل چندان علاقه ای به این مدل گوشی هوشمند آیفون ندارند. برعکس، چیزی که همه منتظر آن هستند یک آی مک ۲۷ اینچی اینچی ارتقا یافته و علاوه بر آن مک بوک ایر بازطراحی شده این برند است. در حال حاضر اپل تنها خط تولید آی مک 24 اینچی خود را راه اندازی کرده است.

با توجه به بازخورد کاربران، عموماً همه فکر می کنند که اندازه صفحه نمایش این آی مک ۲۴ اینچی در حال حاضر خیلی کوچک است. آنها انتظار دارند که آی مک جدید ۲۷ اینچی با صفحه نمایش بزرگتر عرضه شود و علاوه بر سایز بزرگتر، رزولوشن 4K را ارائه دهد و همچنین، برای کار چند پنجره ای راحت تر و ویرایش ویدیو مناسب باشد.

دستگاه آی مک اپل متقاضی بیشتری در بازار دارد - چیکاو

علاوه بر این، کاربران نیز فکر می کنند که طراحی مک بوک ایر فاقد خلوص و صمیمیت یا ظرافت است که به کاربر احساس رضایت و لذت را دست دهد. بنابراین آنها انتظار دارند که مدل جدید از یک قالب نازک تر و سبک تر برای بهره گیری بیشتر از پردازنده M1 استفاده کند. اگر هیچ مشکل دیگری گریبان گیر اپل نشود، کنفرانس بهاره این شرکت در ماه آوریل برگزار خواهد شد.

در این رویداد نیز تعدادی از محصولات جدید این برند رونمایی و معرفی شده و حتی برای فروش نیز عرضه خواهد شد یا برای پیش فروش از علاقه مندان و خریداران ثبت نام به عمل خواهد آمد، اما هنوز به طور کامل مشخص نیست که چه محصولات جدیدی از این برند را در این رویداد خواهیم دید. باید در نظر داشته باشید که صنعت از مشکل کمبود تراشه رنج می برد و اپل نیز از این قاعده مستثنی نیست و چه بسا برخی از محصولاتی را که این شرکت قصد دارد تا در این رویداد رونمایی با معرفی کند، به دلیل کمبود تراشه یا قطعات دیگر موفق به انجام این کار نشود یا مجبور شود تا پس از معرفی عرضه و فروش آن را به ماه های آتی موکل کند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.