سری جدید ردمی ال ۱۹ با طراحی دوربین شیائومی ۱۲ نمایشگر ال سی دی عرضه می شود

ردمی، زیر برند شیائومی در حال حاضر در حال کار بر روی «سری L19» جدید با نمایشگرهای LCD است و ماژول دوربین پشتی آن کاملاً شبیه ماژول دوربین گوشی هوشمند شیائومی 12 خواهد بود. این خبر را افشاگر معروف خبرهای دنیای فناوری که با نام مستعار Digital Chat Station پست خود را به اشتراک می گذارد، در دسترس قرار داده است. همراه چیکاو باشید.

این منبع از طریق پستی که در Weibo به اشتراک گذاشته است، تازه ترین خبر در مورد سری جدید گوشی های ردمی را فاش کرده است. به نظر می رسد این سری در حال حاضر ردمی ال ۱۹ ( Redmi L19) نام داشته باشد، اگرچه ممکن است بعداً نام آن به چیز دیگری تغییر کند که به احتمال زیاد نیز همین طور خواهد بود. این افشاگر علاوه بر این همچنین فاش کرده است که گوشی های هوشمند سری جدید ردمی که در حال حاضر با نام ردمی ال ۱۹  شناخته می شود، با صفحه نمایش LCD روانه ویترین فروشگاه های بازار موبایل خواهند شد.  صفحه نمایش این اسمارت فون ها نیز در قسمت بالا دارای حفره هول پانچ خواهد بود که برای تعبیه دوربین سلفی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این سری اسمارت فون های ردمی همچنین از فناوری حسگر اثر انگشت بر لبه دستگاه بهره خواهند برد که به احتمال زیاد با کلید پاور یا روشن، خاموش گوشی ادغام خواهد شد. همان طور که از مشخصات این گوشی ها تا اینجای کار مشخص شده است، کاملا معلوم می شود که این سری از گوشی های هوشمند ردمی از منظر پیکربندی، ممکن است در سطح متوسط ​​یا ابتدایی قرار بگیرند و با قیمت های مقرون به صرفه نیز روانه بازار شوند.

ردمی ال ۱۹ - چیکاو

از آنجایی که ردمی اکنون در تمامی محصولات پرچمدار خود از صفحه نمایش سوپر آمولد استفاده می کند، استفاده از نمایشگرهای ال سی دی در گوشی های هوشمند این برند در طی سال های گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. ضمن این که در حال حاضر حتی برندهای دیگر نیز سعی می کنند در بازار رقابتی گوشی های هوشمند برای تلفن های میان رده خود حتی الامکان از نمایشگرهای سوپر آمولد استفاده کنند.

بنابراین از هم‌اکنون، کاملاً مشخص است که در حال حاضر، استفاده از صفحه نمایش های ال سی دی به استفاده در گوشی های هوشمند سطح پایه و یا حداکثر در گوشی های میان‌رده ای مانند سری ردمی نوت ۱۰ ( Redmi Note 10) محدود شده است. با توجه به خبری که این منبع فاش کرده است اگر واقعاً ردمی قصد داشته باشد در گوشی های هوشمند آینده خود از صفحه نمایش های ال سی دی استفاده کند، آن هم حتی در گوشی های مدل سال ۲۰۲۲ به بعد، باز هم واقعاً باید گفت که این خبر به آن صورت ناامید کننده نخواهد بود.

 زیرا کیفیت صفحه نمایش های ال سی دی که هم اکنون تولید می شوند نسبت به کیفیت صفحه نمایش های ال سی دی چند سال قبل بسیار تغییر کرده و افزایش چشمگیری داشته است و بسیاری از برندهای دیگر نیز در حال حاضر برای بسیاری از گوشی های حتی میان رده رو به بالای خود نیز از این نوع صفحه نمایش استفاده می کنند. به هر حال شیائومی وقتی بخواهد در گوشی های میان رده خود از چنین صفحه نمایش هایی استفاده کند سعی می کند تا از صفحه نمایش های «ال سی دی پرچمدار» برای این گوشی های هوشمند به کار ببرد. حداقل این چیزی است که مقامات این شرکت دوست دارند تا آن را این چنین بنامند.

رنگ بندی ردمی نوت ۱۰ - چیکاو

به عنوان مثال، گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو ( Redmi Note 10 Pro) نسخه مخصوص بازار چین را که از نوع ال سی دی است، در نظر بگیرید (نباید آن را با نسخه جهانی اشتباه گرفت)، که از فناوری نرخ نوسازی متغیر ۶ سرعته، شامل 30 هرتز، 48 هرتز، 50 هرتز، 60 هرتز، 90 هرتز، و 120 هرتز پشتیبانی می کند. این به طور خودکار بر اساس سناریوهای مختلف استفاده و محتوای نمایش داده شده در آن زمان تنظیم می شود و به طور موثر عمر باتری را نیز افزایش می دهد. حتی پشتیبانی از HDR10 روی آن وجود دارد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.