ریلمی جی تی ۲ پرو با به‌ روز رسانی نرم‌افزار جدید، نرخ تازه‌ سازی تطبیقی را به دست می آورد

گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ پرو (Realme GT 2 Pro ) اولین گوشی هوشمند پرچمدار ممتاز این برند است که اوایل همین ماه ژانویه (اواسط دی ماه ۱۴۰۰) در چین به روی سن رفت و برای علاقه مندان این برند معرفی شد. اکنون تأیید شده است که عرضه این گوشی به زودی در بازارهای بین المللی نیز آغاز خواهد شد اما پیش از آن، این دستگاه یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید را دریافت می‌کند که گزینه‌ای تحسین برانگیز برای این گوشی خواهد بود و یکی از ویژگی‌های کلیدی و جذاب را برای این تلفن هوشمند به همراه خواهد داشت. همراه چیکاو باشید.

ریلمی  به ‌روز رسانی سیستم OTA جدیدی را برای گوشی هوشمند جدید خود یعنی ریلمی جی تی ۲ پرو در چین با میان افزار A.14 ارائه کرده است. آخرین به روز رسانی این گوشی هوشمند پرچمدار تغییرات بسیاری را برای کاربران این گوشی هوشمند به ارمغان خواهد آورد که پشتیبانی از به روز رسانی بالا برای چندین برنامه پخش ویدئو را به همراه دارد. جالب تر از همه، انتشار نرم افزار جدید برای این گوشی، گزینه ای را برای نمایش نرخ تازه سازی صفحه در زمانی که حالت LTPO (حالت تازه سازی پویا) فعال است، اضافه می کند.

صفحه نمایش، پنل پشتی و لبه های گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ پرو - چیکاو

کاربران باید این گزینه را از «گزینه‌های توسعه‌دهنده» فعال کنند. معمولاً همه دستگاه‌های اندرویدی دارای یک جابجایی در گزینه‌های Developer برای بررسی نرخ تازه‌سازی نمایشگر هستند. ما مطمئن نیستیم که آیا این گزینه در هنگام معرفی این گوشی گنجانده شده است یا خیر اما باید چنین موردی وجود داشته باشد زیرا اگر این طور نبود، مدیر اجرایی برند در رسانه های اجتماعی در مورد آن صحبت نمی کرد.

شایان ذکر است که گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو از نمایشگر 6.6 اینچی از نوع سوپر آمولد بهره می برد. این نمایشگر از وضوح  WQHD+ و همچنین رزولوشن ۳۲۱۶ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می برد. نمایشگر گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو از نسل دوم صفحه نمایش های LTPO سوپر آمولد ساخته شده است که در نتیجه این توانایی را دارد تا از نرخ تازه سازی متغیر یک هرتز تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند.

صفحه نمایش گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ پرو علاوه بر این موارد، قادر خواهد بود تا بتواند یک میلیارد رنگ را به نمایش در آورد. این صفحه نمایش نسبت ۹۲.۶ درصد نمایشگر به بدنه را ارائه می دهد که نسبت به بسیاری از رقبا از میزان باتری بهره می برد. این پنل صفحه نمایش دارای نرخ نمونه برداری لمسی 1000 هرتز بوده و علاوه بر آن خواهد توانست نسبت کنتراست ۵ میلیون به یک را ارائه دهد.

گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ پرو سفید - چیکاو

حداکثر میزان روشنایی این صفحه نمایش ۱۴۰۰ نیت اعلام شده است که اگرچه به میزان روشنایی بعضی از پرچمداران رقبا نمی رسد اما باز هم از میزان روشنایی بسیار خوبی برخوردار شده است. صفحه نمایش دارای دقت رنگ JNCD 0.5 بوده و در قسمت گوشه سمت چپ از حفره هول پانچ استفاده می کند که برای قرار دادن دوربین سلفی تعبیه شده است و همچنین توانایی پوشش ۱۰۰ درصدی طیف رنگی DCI-P3 را نیز دارد. در نهایت می توان گفت که این صفحه نمایش همچون بسیاری از نمایشگرهای رقبا، توسط محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس شرکت کورنینگ ( Corning Gorilla Glass Victus) نیز در برابر خط و خش محافظت می شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.