ویوو وای ۲۱ با دوربین دوگانه و پشتیبانی از رم مجازی و اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد

پس از چندین بار افشای اطلاعات و مشخصات، سرانجام ویوو گوشی هوشمند ویوو وای ۲۱ ای (Vivo Y21e) را برای عرضه در بازار هند معرفی کرد.  این گوشی هوشمند از نظر برچسب قیمتی در بخش گوشی های اقتصادی و مقرون به صرفه عرضه می شود اما با این حال می توان گفت که این اسمارت فون از مشخصات برجسته ای بهره می برد. همراه چیکاو باشید.

گوشی ویوو وای ۲۱ ای در بطن خود از تراشه میان رده  اسنپدراگون ۶۸۰ پلتفرم موبایل کوالکام (Snapdragon 680 SoC) قدرت می گیرد. این گوشی ارزان قیمت برای تأمین برق مورد نیاز به یک باتری حجیم با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی متکی خواهد بود که در داخل بدنه آن جای می گیرد. یکی از جالب ترین نکات گفتنی در مورد این گوشی هوشمند پشتیبانی آن از رم مجازی است.

گوشی ویوو وای ۲۱ ای قیمتی معادل ۱۲۹۹۰ روپیه (در حدود ۱۷۴ دلار آمریکا) دارد. این گوشی با تنها 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با چنین برچسب قیمتی عرضه می شود. این گوشی هوشمند در رنگ های آبی تیره  (Midnight Blue) و همچنین Diamond Glow موجود است و می توانید آن را از وب سایت رسمی Vivo خریداری کنید، ضمن آن که برای خرید از دیگر فروشگاه های خرده فروشی مجاز در هند نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • مشخصات گوشی هوشمند ویوو وای ۲۱ ای

گوشی هوشمند ویوو وای ۲۱ ای دارای صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی از نوع ال سی دی است که در قسمت مرکز ضلع بالای آن ناچ قطره‌ای مشاهده می شود. صفحه نمایش این گوشی هوشمند وضوح اچ دی پلاس با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. ضمن آن که از نرخ تازه سازی استاندارد 60 هرتز استفاده می کند و به حالت محافظت از چشم نیز مجهز شده است که نور آبی را فیلتر می کند و نگاه کردن به صفحه نمایش را برای چشم راحت تر می کند.

صفحه نمایش ویوو وای ۲۱ ای - چیکاو

این گوشی در پنل پشتی از ماژول دوربین دوگانه بهره می برد که برای دوربین اصلی از یک لنز 13 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/2.2 بهره می برد. علاوه بر آن یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 نیز حسگر اصلی را همراهی خواهد کرد. این ماژول دوربین در پنل پشتی به صورت عمودی تعبیه شده است که برای عکاسی در شب یا محیط های کم نور از یک فلاش LED در زیر سنسورها نیز استفاده می کند. در پنل جلو نیز یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 در داخل بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر جای گرفته که برای ثبت عکس و ویدیوهای سلفی و تماس های تصویری استفاده می شود.

این گوشی دارای حالت‌های مختلف دوربین مانند حالت زیبایی چهره، حالت پرتره و پشتیبانی از HDR است. این دستگاه از پردازنده 6 نانومتری میان رده پلتفرم موبایل اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام ( Qualcomm Snapdragon 680 SoC) در داخل بدنه قدرت می گیرد که با پشتیبانی از 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

مشخصات گوشی هوشمند ویوو وای ۲۱ ای - چیکاو

 این گوشی از 0.5 گیگابایت رم مجازی پشتیبانی می کند که احتمال دارد از نظر کاربران میزان رم مجازی ارزشمندی نباشد. باتری بزرگ با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین خواهد کرد، ضمن آن که می تواند از فناوری شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی کند. این دستگاه از دو سیم کارت و شبکه ارتباطات ۴جی پشتیبانی خواهد کرد. گوشی هوشمند ویوو وای ۲۱ ای دارای پورت USB Type-C و بلوتوث نسخه 5.0 است. از نظر امنیت، دارای حسگر اثر انگشت در لبه دستگاه است که با کلید روشن، خاموش (کلید پاور) دستگاه ادغام شده است. همچنین پشتیبانی از فناوری تشخیص چهره نیز از دیگر امکانات و قابلیت های این گوشی هوشمند ویوو است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.